صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۵:۲۸
  • دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 13 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۲۳ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 14
کد خبر: ۱۴۲۴۲۲

۵ طرح پرفروش فرش رنگ طوسی

فرش ماشینی نوعی قالی است که با ماشین‌آلات صنعتی در طرح و رنگ مختلف بافته می‌شود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرعت تولید و ارزان قیمت بودن مواد اولیه، در مقایسه با فرش دستبافت، باعث شده تا قیمت ارزانتری داشته باشد. سادگی و سرهت تولید، تنوع نقش و رنگ، کیفیت بالای بافت، باعث شده تا خریداران زیادی را به خود جذب کند. در زمان خرید  موارد زیادی چون ابعاد، کیفیت، طرح، رنگ فرش و... بسیار مورد توجه و دقت خریداران قرار می گیرد. هر فردی دوست دارد رنگ و نمای خانه ای زیبا و شیکی داشته باشد. فرش طوسی نیز جزو شیک ترین رنگ های زمینه فرش ماشینی است. اگر دکوراسیونی مدرن دارید، فرش زمینه نقره ای بهترین گزینه برای شماست. در این مطلب قصد داریم پر فروش ترین طرح های فرش با رنگ زمینه طوسی را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

 

نکاتی مهم برای قبل از خرید فرش

قبل از خرید فرش ماشینی باید به مواردی توجه کنید تا انتخابی درست و مناسب داشته باشید:

  • هزینه در نظر گرفته شده برای خرید فرش
  • سایز فرش مورد دلخواه، با توجه به متراژ منزل شما
  • توجه به سبک دکوراسیون منزل، کلاسیک، مدرن و وینتج
  • شکل و ظاهر فرش مورد علاقه؛ آیا فرش تیره برای منزل شما مناسب است یا روشن؟ چه رنگی با چیدمان خانه شما همخوانی دارد؟
  • فرش را برای کدام قسمت از منزل می خواهید. برای مثال فرش های ۷۰۰ شانه برای سالن و آشپزخانه و منازل پر رفت و آمد مناسب هستند. و در عوض فرش ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه گزینه خوبی برای سالن های پذیرایی و اماکن کم رفت و آمد می باشند.

 

انتخاب فرش با زمینه طوسی برای چه خانه هایی مناسب است؟

انتخاب رنگی مناسب برای فرش بسیار مهم می باشد، اگر تمایل دارید دکوراسیون داخلی منزل تان متفاوت و جذاب باشد، بهتر است در انتخاب رنگ فرش حساسیت لازم را داشته باشید. فرش ماشینی در رنگ بندی متنوع تولید و به بازار عرضه می گردد. یکی از رنگ های پرمخاطب در بین فرش های ماشینی، فرش طوسی است که در انواع طرح مدرن و سنتی بافته می شود. و افراد با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود، فرش موردنظر خود را خریداری می کنند. فرش طوسی به دلیل سادگی که دارد به راحتی با رنگ مبلمان و پرده ها و… ست می شود. طوسی از انواع رنگ های پرطرفدار است که طرفداران زیادی دارد. از آنجا که رنگ طوسی جزو رنگ های خنثی است و  طیف های مختلف روشن و تیره دارد، به سادگی با دیگر رنگ ها هماهنگ می شود.. شما می توانید دیگر لوازم منزل خود را با دست باز، در کنار فرش های طوسی رنگ انتخاب کنید.

 

فرش طوسی در انواع مدل فانتزی و کلاسیک و … موجود است و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود، بهترین طرحی را انتخاب نمایید. اگر دکوراسیون منزل شما مدرن و مینیمال است، طرح فرش را ساده انتخاب کنید. فرش های مدرن، زیبایی و جذابیت خود را دارند و برای سلیقه های خاص بهترین انتخاب به شمار می آیند.

 

در طراحی برخی از فرش های طوسی از الگوها و نقوش جذاب استفاده می شود که توجه هر فردی را به سمت خود جلب می نماید. مانند استفاده از گل های ریز و درشت در زمینه فرش، که برای خانه های کوچک و آپارتمانی بسیار مناسب هستند. فرش های طوسی روشن، برای سالن پذیرایی و اتاق خواب مناسبند. البته فرش ها طوسی تیره نیز برای افراد با سلیقه خاص انتخابی مناسب به شما می روند.

 

فرش های با رنگ مدرن و خنثی مانند طوسی یا سیلور برای سبک دکوراسیون های مدرن عالی هستند. این رنگ در گروه رنگ های سرد قرار دارد و با استفاده زیاد از آن سبب بی روحی فضا خواهید شد. پس حتما در کنار فرش طوسی از تم رنگی گرم استفاده کنید. مثلا وجود رنگ های صورتی، زرد، سبز و آبی، در کنار رنگ طوسی می تواند ترکیب بی نظیر بسازید تا محیط خانه شما لوکس و شیک به نظر آید.

 

پرفروش ترین فرش های ماشینی رنگ طوسی

در ادامه این بخش از مطلب تعدادی از فرش های ماشینی پر فروش و محبوب با رنگ زمینه طوسی را برای شما معرفی خواهیم کرد:

 

فرش افشان طوسی ۷۰۰ شانه

فرش طرح افشان جدید  با رنگ زمینه طوسی ۷۰۰ شانه دارای تراکم 2550 است. نخ و الیاف مورد استفاده در این فرش زیبا درجه یک و 100% اکریلیک هیت ست شده می باشد. که باعث شده تا فرش های اکریلیک جزو بهترین فرش های ماشینی موجود در بازار باشد. فرش اکریلیک دارای لطافت بالای است و از مقاومت بالایی در برابر گرما برخوردار است

فرش افشان طوسی یکی از محبوب ترین نقوش و رنگ در بین تولیدات فرش کاشان می باشد. چون قابلیت ست شدن با هر دکوراسیونی را دارد. فرش افشان از نظر نقشه و نبود ترنج وسط، فضای منزل را بزرگ تر و دلباز تر نشان می دهد. بنابراین گزینه بسیار خوبی برای خانه های کوچک و آپارتماین می باشد.

 

فرش 700 شانه گل برجسته طوسی

فرش 700 شانه گل برجسته با تراکم 2550 بافته شده است. این طرح با رنگ طوسی یکی از مدل های جدید فرش کوروش است که به صورت گل برجسته می باشد. این طرح زیبا با رنگ طوسی تیره، چرک تابی بالایی دارد که سبب شده تا طرفداران زیادی داشته باشد.

برتری نقشه این فرش نسبت به فرش های دیگر، رنگ خاص و حاشیه زیبای آن است. گل های زیبا در دورتادور ترنج، به رنگ طلایی است که سبب جلوه بیشتر فرش شده است. که در کنار رنگ خنثی طوسی، زیبایی بی نظیری به فرش بخشیده است. فرش گل برجسته 700 شانه با نخ اکریلیک و ریز بافته شده است، به همین دلیل بسیار شبیه به فرش 1200 شانه گل برجسته دارد. قیمت فرش ۱۲ متری 700 شانه گل برجسته به مراتب پایین تر از قیمت فرش 1200 شانه هست

 

فرش وینتیج طوسی

فرش وینتیج با رنگ زمینه طوسی یکی از پرطرفدار ترین فرش های تولید فرش کوروش است. این فرش کهنه نما دارای رنگ بندی زیبا و قیمت مناسب است به همین علت در بین خریداران بسیار خوش درخشیده است. این طرح زیبا یکی از فرش های مدرن و جدید فروشگاه فرش کوروش و در گروه فرش وینتیج قرار دارد.

 

اگر دکوراسیون خانه شما مدرن است و به دنبال فرش مناسبی برای اتاق پذیرایی خود هستید، این فرش پیشنهاد خوبی برای شما خواهد بود. فرش وینتیج با زمینه طوسی کاشان یکی از زیباترین فرش های در رده طرح های مدرن است.

 

فرش ۷۰۰ شانه چکاوک طوسی ارزان قیمت

فرش طرح چکاوک با رنگ زمینه طوسی از فرش های جدید و ارزان قیمت است که سبب شده تا در رده فرش های پر فروش قرار گیرد. این طرح شبیه فرش هایی با نقوش اصیل و سنتی اسلیمی است. ظاهر فوق العاده شیک و مدرن این فرش، خریداران زیادی را به خود جذب کرده است.

وجود ترنج در مرکز این فرش، آن را شبیه فرش های کلاسیک نموده است. ترنج زیبای این فرش 700 شانه با گل های خوش رنگ و ظریف اسلیمی و رنگ های لایت فرش، ظاهری بسیار مدرن به آن بخشیده است.

 

فرش طرح ترنج طوسی 1200 شانه

فرش 1200شانه جدید کاشان، از نظر زیبایی و جذابیت شبیه فرش های دستباف است. این فرش در سبک فرش کلاسیک ایرانی تولید شده، اما دارای نقوش مدرن است. این ترکیب سبب جذابیت بیشتر آن شده است. در نقش ترنج این فرش نقش و نگار شاه عباسی به چشم می آیند. قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته با بالاترین کیفیت را میتوانید مستقیم از کارخانه با قیمت بسیار مناسب تر خریداری کنید

 

در کنار رنگ زمینه طوسی فرش می توان رنگ های شاد متنوعی دید که دارای سایه و روشن های زیبایی هستند. این فرش گل برجسته کاشان فوق العاده ریزبافت و نرم بوده و با الیاف درجه یک اکریلیک هیت ست بافته شده است. از ویژگی های فرش های اکریلیک می توان به فاقد پرزدهی و ضد حساسیت و آلرژی اشاره کرد.

 

خرید فرش طوسی

در این مطلب درباره فرش با رنگ زمینه طوسی صحبت کردیم، امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی داشته باشند و از مشاهده طرح های پر فروش فرش طوسی نهایت بهره را برده باشید. فرش طوسی در انواع مدرن و سنتی تولید می شود. انواع فرش با رنگ زمینه طوسی به صورت تک رنگ، طرحدار یا ساده در کارخانه فرش کاشان موجود می باشد. فرش های ماشینی سنتی و کلاسیک با رنگ طوسی نیز تولید می شود که رنگ غالب و زمینه فرش به رنگ طوسی و خاکستری می باشد، و بسیار محبوب و پرطرفدار است. تمامی فرش های سایت www.carpet-kashan.irدارای ضمانت نامه کیفیتی ۵ ساله می باشند.

نظر شما