صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۱۳ - ۲۹ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 20
کد خبر: ۱۴۳۲۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

حقوق کدام گروه از بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می یابد؟

كانون كارگران بازنشسته تامين اجتماي تهران، نامه رئيس مجلس به رئيس جمهور مبني بر مغاير دانستن مصوبه دولت در خصوص افزايش حقوق بازنشستگان تامين اجتماعي را حاصل اتحاد و همدلي تمامي بازنشستگان تامين اجتماعي دانست.

به گزارش راهبرد معاصر علی دهقان کیا با تشكر از اعضاي كميسيون اجتماعي و رئيس آن دکتر مهدی عیسی زاده ، اعضاي كمسيون اقتصادي و رئيس آن دکتر پور ابراهیمی و ، آقایان نيكزاد ، حاجي دليگاني ومصري در حمايت از خواسته قانوني بازنشستگان تامين اجتماعي گفت: نامه امروز رئيس مجلس كار را تمام و مصوبه غير قانوني دولت را باطل كرد كه ما هم اين جا از رئيس مجلس هم تشكر مي كنيم.

وي گفت: بازنشستگاني كه در سال گذشته 2 ميليون و 650 هزار تومان دريافتي داشتند حداقل بگير هستند و اگر بالاتر از اين مبلغ دريافت مي كرده اند در رديف ساير سطوح تعريف مي شوند. اگر بازنشسته اي هم كه حقوقش متناسب سازي شده و از اين حداقل بيشتر شده است در رديف ساير سطوح تعريف مي شود و اگر با افزليش ساير سطوح در سال جاري كمتر از 5 ميليون و 580 هزار تومان باشد بايد به اين عدد برسد.

او افزود: حقوق بازنشستگان درساير سطوح بايد 38 درصد به اضافه 515 هزار تومان افزايش در سال 1401 رشد داشته باشد./شبکه خبری بازنشستگان

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
به حقوق من ۲ ملیون اضافه شده که هر ماه ۶ ملیون میگیرم واصلا راضی نیستم .. آیا حقوق ماهم دوباره اضافه خواهد شد ؟؟
ناشناس
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
اگه دوباره دولت گفت حقوق 10میلیون به بالاهمان 10درصدباشدچه بایدکرد؟
جبرییل
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
باسلام لطفا به شکل جدول دقیق مشخص شود