صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۰:۵۷
  • يکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
  • Sunday 11 September 2022
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۲ - ۲۹ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 20
کد خبر: ۱۴۳۳۷۴

گزارشی از تمام شایعات نقل و انتقالاتی استقلال

ستاره اسبق استقلال بعد از جدایی ناگهانی از این تیم راهی امارات شد، اما تجربه خوبی در این تیم نداشت.

به گزارش راهبرد معاصر؛ فصل نقل و انتقالات معمولاً برای بازیکنان جذاب می‌شود به خصوص وقتی بازار بازیکنی گرم باشد و نامش بر سر زبان‌ها بیفتد. به طور مثال کافی است یک بازیکن فقط یک سال برای استقلال یا پرسپولیس بازی کرده باشد، همین مسئله باعث می‌شود نام آن بازیکن هر فصل برای بازگشت به تیم سابقش مطرح شود ولو اینکه بازیکن مصدوم باشد یا اصلاً آماده نباشد. امسال در مورد استقلال این اتفاق رخ داد و نام بازیکنانی برای پیوستن به این تیم مطرح شد که اصلاً شرایط حضور در جمع آبی‌پوشان را نداشتند.

اشکان دژاگه؛ این بازیکن فصل گذشته اصلاً در فوتبال ایران حضور نداشت. او مدتی به خاطر مسعود شجاعی در تمرینات نساجی حضور داشت و سپس به قطر رفت و در آنجا تمرین کرد. مدتی بعد نام دژاگه برای حضور در استقلال مطرح شد اما از همان ابتدا معلوم بود باشگاه استقلال تمایلی به استفاده از این بازیکن ندارد. حالا هم دژاگه به نکونام در فولاد پیوسته و تنها اسم وی برای استقلال مطرح شد.

علی کریمی؛ این بازیکن هم از زمانی که از استقلال جدا شده در تمامی مدت‌های نقل و انتقالات شایعه بازگشتش به جمع آبی‌پوشان مطرح می‌شود. چندی پیش نوشتیم که کریمی با باشگاه کایسری اسپور قرارداد دارد و اصلاً نمی‌تواند به استقلال برگردد. به خصوص که باشگاه ترکیه‌ای از فعالیت نقل و انتقالاتی محروم است.

محمد نادری؛ این مدافع چپ که تجربه خوبی در آلتای ترکیه نداشت و به همراه این تیم به لیگ یک سقوط کرد این روزها به هر شکل ممکن به دنبال این است که در اروپا تیمی پیدا کند و در آن توپ بزند. بارها اشاره کردیم با توجه به حضور احمدرضا جلالی و جعفر سلمانی استقلال نیازی به مدافع چپ ندارد و عملکرد این دو بازیکن جایی برای نادری باز نخواهد کرد.

مهدی قایدی؛ ستاره اسبق استقلال بعد از جدایی ناگهانی از این تیم راهی امارات شد اما تجربه خوبی در این تیم نداشت. در نقل و انتقالات امسال هم چندین بار عنوان شد قایدی در آستانه بازگشت به استقلال است اما واقعیت این است که این بازیکن ۴ سال دیگر با شباب الاهلی قرارداد دارد و امکان برگشتن وی به استقلال اصلاً وجود ندارد.

امید ابراهیمی؛ هافبک سابق استقلال که به تازگی به تیم ملی دعوت شده یکی از شایعات نقل و انتقالاتی تابستان بود. در مورد ابراهیمی هم هر سال عنوان می‌شود که در حال بازگشت به استقلال است اما این بازیکن با الوکره قرارداد دارد و خیلی زود اعلام کرد که امکان بازگشتش به استقلال وجود ندارد.

آیاندا پاتوسی؛ زمانی که شایعه حضور نکونام در استقلال مطرح شد خیلی‌ها تصور کردند قرار است پاتوسی که زمانی ستاره خط هافبک این تیم بود به استقلال برگردد اما واقعیت این است که سرمربی فولاد هم تمایل چندانی به ادامه همکاری با پاتوسی ندارد. ناآمادگی این بازیکن و اضافه وزن او در فصل گذشته نکونام را برای ادامه همکاری با پاتوسی مردد کرد تا جایی که در نیم‌فصل قبل او پیشنهاد کرد این بازیکن را می‌دهد تا رضاوند و آغاسی را جذب کند اما استقلالی‌ها این مسئله را قبول نکردند تا رضاوند به صورت قرضی به فولاد برود.

به این اسامی باید کاوه رضایی را هم اضافه کنید که مدت‌هاست در مورد وی خبرهایی شنیده می‌شود اما این بازیکن هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است. گفته می‌شود مدیران استقلال پیشنهاد خوبی به کاوه ارائه کرده‌اند و منتظر پاسخ وی هستند. او همزمان با سپاهان هم مذاکراتی را انجام داده اما شاید در دقیقه ۹۰ استقلالی شود./ خبر ورزشی

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: