صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۳۲ - ۳۰ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 21
کد خبر: ۱۴۳۴۴۷

ژاپن حریف فرانسه نشد

فرانسه در سه ست پیاپی ژاپن را شکست داد و راهی نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها شد.

به گزارش راهبرد معاصر روز گذشته رقابت‌های مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ ملت‌ها در کشور ایتالیا و شهر بولونیا آغاز شد. در مسابقه نخست آمریکا موفق شد در یک رقابت جذاب با نتیجه ٣-١ برزیل را شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود. همچنین در دیگر مسابقه ایتالیای میزبان ٣-١ هلند را شکست داد و به جمع چهار تیم برتر صعود کرد.

امشب مسابقات مرحله یک‌چهارم نهایی پیگیری شد و در اولین بازی دو تیم فرانسه و ژاپن رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و نهایتا این قهرمان المپیک توکیو بود که موفق شد در یک نبرد تقریباً آسان ژاپن را با نتیجه ٣-٠ شکست دهد و به نیمه نهایی برسد.

شاگردان آندره‌آ جیانی در ست اول به سختی و با نتیجه ٢۶-٢۴ بر حریف آسیایی خود غلبه کردند. در ست دوم فرانسوی‌ها کار به مراتب آسان‌تری داشتند و ٢۵-١۶ به پیروزی رسیدند. در ست سوم هم این فرانسه بود که ۲۵-۲۱   پیروز شد تا ۳-۰ برنده نبرد یک چهارم نهایی لقب بگیرد.

فرانسه با این برد به نیمه نهایی رسید و حریف تیم میزبان یعنی ایتالیا شد. هر دو تیم در فرم فوق‌العاده‌ای به سر می‌برند و قطعا شاهد نبرد جذابی بین آن‌ها خواهیم بود. همچنین دیگر تیم صعود کننده به نیمه نهایی و رقیب آمریکا امشب در جدال بین ایران و لهستان مشخص خواهد شد./ورزش سه

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: