صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۳۱ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 22
کد خبر: ۱۴۳۴۷۲
رئیسی:

صنایع سنگین استان مرکزی نماد اعتماد به نفس و غرور ملی است

رئیس جمهور گفت: استان مرکزی دارای صنایع سنگینی است که هرکدام از آنها نماد اعتماد به نفس و نماد غرور ملی در کشور است و باید به این صنایع و مراکز توجه ویژه شود.

به گزارش راهبرد معاصر، آیت الله رییسی در بدو ورود به استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: استان مرکزی دارای ظرفیت های بسیاری است از جمله اینکه این استان قطب صنعتی کشور است و نقش بسیار مهمی در پشتیبانی از دفاع مقدس داشته است.

وی افزود: این استان غیر از تقدیم بیش از ۶۲۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در پشتیبانی های فنی، صنعتی و تخصصی در دفاع مقدس داشته نقشی بی دلیل داشته است.

رئیسی گفت: استان مرکزی مهد پرورش انسان های فرهیخته و بزرگانی است که در راس آنها حضرت امام خمینی(ره) است و اساتید بزرگواری چون آیت الله اراکی و سرداران رشید اسلام از این استان برخاسته اند.

وی اظهار کرد: قبل از ورود به استان مرکزی بررسی هایی برای رفع مشکلات استان داشتیم و گروه هایی اعزام شدند و نظرات و سخنان کارشناسان، نماینده مقام معظم رهبری در استان، استاندار، مدیران استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شنیده شد و اولویت هایی برای رفع مشکلات و نیازهای استان تعیین شد و علیرغم همه مشکلات استان ظرفیت هایی بسیاری وجود دارد که یکی از ظرفیت های مهم این استان نیروی انسانی کارآمد، فرهیخته و مستعد است.

رئیس جمهور افزود: نیروی کارآمد در استان می تواند کارها را بسیار پیش ببرد، در صورتی که باید امکانات آن از طریق دولت فراهم شود.

رئیسی اظهار کرد: امروز در این سفر و در جلساتی که با مدیران و مسئولین استان خواهیم داشت تصمیماتی خواهیم گرفت که برخی در خود استان اعلام خواهد شد و برخی از آنها در مرکز به اطلاع مردم خواهد رسید./ایسنا

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: