صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۰۲ تير ۱۳۹۸ - 2019 June 23
کد خبر: ۱۴۳۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

دستگیری اعضای باند نفوذی در وزارت نفت/ ارتباط یک زن با 16 نفر از پرسنل وزرات نفت

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس، گفت: اخیرا نهادهای امنیتی باند نفوذی در وزارت نفت را دستگیر کردند که در راس آن خانمی با ایجاد ارتباط با 16 نفر از مقامات ارشد این وزارتخانه توانسته بود در جهت تکمیل پازل دشمن ضرباتی را به کشور وارد کند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اخیرا نهادهای امنیتی یک باند نفوذی را دستگیر کردند که با نفوذ در میان تعدادی از مدیران وزارت نفت در جهت تکمیل پازل دشمن اقدام می‌کردند.

 

به گزارش فارس، وی افزود: در راس این باند خانمی قرار داشت که با نفوذ بین 16 نفر از پرسنل مهم و تاثیرگذار وزارت نفت نفوذ کرده بود و توانسته بود تصمیمات مهمی را در وزارت نفت مسکوت بگذارد و ضربه کاری را در این جنگ اقتصادی به کشور وارد کند.

 

حاجی دلیگانی اظهار داشت: این خانم همانطور که گفته شد با 16 نفر از مقامات تاثیرگذار وزارت نفت ارتباط داشته است که این مقامات با همراهی این خانم تصمیمات غلطی را در جهت خواسته‌های دشمن و برعلیه منافع ملی کشور اتخاذ می‌کردند.

 

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: با توجه به اینکه ما در شرایط جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و با توجه به اینکه متاسفانه اقتصاد ما متکی به نفت است وزارت نفت به پاشنه آشیل ما تبدیل شده و آمریکا سعی می‌کند تا با نفوذ و ایجاد اخلال در عملکرد این وزارتخانه ضرباتی را به کشور ما وارد کند.

 

حاجی دلیگانی در پایان از تلاش‌های دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور برای برخورد با باند مذکور قدردانی کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سرداري
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
بايد مشخص شود نيكپور به عنوان ذيحساب در وزارت نفت چه ميكند و چرا بعد از 40 سال بازنشست نميشود.
naam
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
طرف TPS بالایی میطلبیده واس همین 16تایی زدن بهش شاید مخزن نفت جدیدی ازش در اومد
م
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
چراانهارو معرفی نمیکنن غیر ازاینکه از خودشونن ...اینها به مملکت وارمانمون خیانت کردن باید اعدام بشن ودست اندرکارانشون رو معرفی کنن ...خدا میدونه خود زنگه با جند زن رابطه داره