صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۱:۴۰
  • پنجشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
  • Thursday 26 January 2023
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 July 24
کد خبر: ۱۴۳۸۲۵

بازار رمزارزها همچنان نزولی است

بازار رمزارزها همچنان نزولی است. در ادامه نوسانات امروز بیت‌کوین، تاکنون تلاش آن برای به دست آوردن سطح ۲۳هزار دلار با شکست مواجه شده است. باید دید آیا تا پایان امروز بیت‌کوین می‌تواند دوباره به بالای ۲۳هزار دلار دست یابد یا زیر قیمت ۲۲هزار و ۵۰۰ دلار می‌ماند.

به گزارش راهبرد معاصر؛  در بازار رمزارزها، اکثر آنها امروز و تا به این لحظه در تلاش برای حفظ سطوح مهم خود هستند. بیت‌کوین نیز در ادامه تحلیل دیروز نتوانست سطح ۲۳هزار دلار را حفظ کند و بازار نزولی همچنان ادامه دارد. تغییرات شاخص Fear & Greed بیت‌کوین نیز تا به این لحظه امیدی را در بازار نشان نمی‌دهد.



شاخص ترس و طمع بازار رمزارزها
این شاخص تا به این لحظه نسبت به عدد روزهای قبل خود سه واحد کاهش تجربه کرده‌است و روی عدد ۳۰ واحد قرار دارد. گفتنی است اگر شرایط بازار نزولی ادامه یابد، این شاخص دوباره به منطقه ترس مطلق خود بازار می‌گردد.

 

برخی تحلیلگران سنتیمنت بازار، اعتقاد دارند که بیت‌کوین در کف خود قرار دارد؛ این نظر تحلیلگران به این موضوع بر می‌گردد که با توجه به اخبار و حواشی منتشر شده اخیر بیت‌کوین، مبنی بر فروش بیت‌کوین‌های تسلا، بازار آنچنان در این روند نزولی خود به این حواشی و اخبار واکنش منفی نشان نداده‌‎است؛ از این رو احتمالا در یک کف مناسب قیمتی قرار داریم و احتمال سقوط بیشتر قیمت در روزهای آینده به زیر ۱۷هزار دلار شاید تا این لحظه بسیار دور از انتظار باشد.


این بازار نزولی برای تازه‌واردان مناسب است؟
تسلا تنها موسسه ای نبود که بیت‌کوین‌های خودش را فروخت، به گزارش سایت‌های تحلیلی معتبر، شرکت‌های زیادی از زمان افت قیمت بیت‌کوین تا کنون بیت‌کوین‌های خود را فروخته‌اند. این نکته از نظر برخی سرمایه‌گذاران بلندمدت کریپتو دلگرم کننده است. زیرا پس از فروش تمام این شرکت‌های مختلف عملا کسانی که بیت‌‌کوین خود را نگهداشته‌اند، احتمالا به آینده آن امید دارند. در ادامه آن‌ها به فعالان تازه وارد بازار پیشنهاد می‌دهند که بجای ناامیدی نسبت به آینده بازار، به قیمت‌های رمزارزهای مختلف نگاهی بیندازید.

 

به عقیده این تحلیلگران، قیمت بسیاری از رمزارزها که تا سال گذشته همه منتظر کاهش اندک‌ قیمت آن‌ها بودند، تا بتوانند در قیمت پایین‌تری آن ارزها را داشته باشند. اکنون در شرایطی هستیم که در گذشته آرزویش را داشتیم. قیمت بسیاری از رمزارزها در سطحی وجود دارند که در چند سال پیش قرار داشتند. اتریوم، آدا کاردانو، سولانا و بسیاری رمزارزهای دیگر که آینده روشنی در انتظارشان است.

 

فعالان و معامله‌گران تازه وارد می‌توانند از این فرصت پیش‌آمده و بازار خرسی کریپتو بیشترین نفع را ببرند. این بازه بازار نزولی فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری و مطالعه بازار رمزارزها به وجود آورده است./ تجارت نیوز

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: