صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۲۳ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 July 24
کد خبر: ۱۴۳۹۲۳

آخرین اخبار پرسپولیس امروز یک شنبه۲ مرداد ۱۴۰۱|نحوه عجیب بازیکنان پرسپولیس برای دریافت مطالبات

آیا بازیکنان پرسپولیس برای دریافت مطالبات سراغ نسخه اعتصاب خواهند رفت؟

به گزارش راهبرد معاصر؛ بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس پس از پایان مسابقات لیگ بیست و یکم، هنوز نتوانسته‌اند بخشی از مطالباتشان(حدود ۲۰ درصد) را دریافت کنند.این در حالی است که مسابقات لیگ بیست و دوم قرار است در کمتر از ۲۰ روز دیگر آغاز شود و اصولا باشگاه‌ها باید پیش از آغاز فصل جدید نسبت به تسویه با بازیکنان و اعضای کادر فنی اقدام کنند.

گفته می‌شود پیش از این رضا درویش با حضور در بازی دوستانه تیم‌های پرسپولیس و نساجی وعده داده که تا دوشنبه(فردا) مطالبات فصل گذشته آنها پرداخت خواهد شد.

پرسپولیس فردا با مس کرمان بازی تدارکاتی دارد و شاگردان یحیی گل‌محمدی تا فردا شب که پایان اردوی چهار روزه‌شان هم هست به درویش مهلت خواهند داد تا وعده خود را اجرایی کند. اتفاقی که اگر رخ ندهد، احتمالا خبر استعفای پرسپولیسی‌ها، صبح روز سه‌شنبه منتشر خواهد شد.

پرسپولیسی‌ها فصل قبل چند بار قصد اعتصاب داشتند که بیشتر مواقع با صحبت‌های کادر فنی، این کار عملی نشد اما دو بار هم اتفاق افتاد که هر دو بار بعد از اعتصاب بخشی از مبالغ قراردادشان را گرفتند.

حالا باید منتظر ماند و دید که رضا درویش می‌تواند تا فردا شب، به بازیکنان تیمش پول برساند و جلوی اعتصاب احتمالی آنها را بگیرد یا اینکه اتفاق دیگری رخ خواهد داد.

برچسب ها
نظر شما