صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 July 24
کد خبر: ۱۴۳۹۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

خبر خوش وزارت ورزش برای پرسپولیسی‌ها

آیا هیات مدیره پرسپولیس فردا به حد نصاب قانونی خواهد رسید؟

به گزارش راهبرد معاصر؛ در حالی که چند هفته از معرفی دو گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان برای حضور در ترکیب هیات مدیره پرسپولیس می‌گذرد اما همچنان خبری از معرفی رسمی آنها نیست.

فردا تکلیف هیات مدیره پرسپولیس مشخص می‌شود؟

حسین خبیری و حسین شهریاری دو عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس هستند که ۵  تیرماه از سوی وزارت ورزش و جوانان انتخاب شدند اما با توجه به اینکه سرخابی‌ها خصوصی شده‌اند، وزارت ورزش به تنهایی نمی‌تواند گزینه هیات مدیره را انتخاب و معرفی کند و باید پس از معرفی به تایید اعضای مجمع برسند.

گویا مجمع باشگاه پرسپولیس قرار است فردا برگزار شده و دوعضو پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان برای حضور هیات مدیره پرسپولیس تاییدیه مجمع را دریافت کرده تا در جلسه بعدی به صورت رسمی معرفی شوند.

گفته می‌شود قرار است یکی از این دو نفر که مدیر شناخته شده‌تری هم هست (شهریاری) به عنوان رییس جدید هیأت مدیره انتخاب شود و به‌عنوان بازوی اقتصادی، دنبال فراهم کردن منابع مالی باشد. همان کاری که مجید صدری در دوره مدیریت سمیعی انجام می‌داد.

 پیش از این شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر آنکه درویش علاقه‌ای به حضور این دو نفر در هیات مدیره پرسپولیس ندارد. شایعاتی که البته هیچوقت به صورت رسمی، تایید نشد.

برچسب ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
میری
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
بابا چرا آخه اینقدر خبر خوش پخش میکنید ما خودمون غرق در خوشین شما هم هی میخوایید ما رو غرق کنید تو خوشی.واییییی بابا مردیم از خوشی رنگش هم ندیدیم...تا خبر خوش بعدی فعلا خوش باشید.