صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 July 30
کد خبر: ۱۴۴۷۸۵

عکس و فیلم/ حضور رئیسی میان سیل‌زدگان فیروزکوه

رئیس‌جمهور در روستای سیل‌زده مزداران شهرستان فیروزکوه حضور یافت.

به گزارش راهبرد معاصر؛ آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان برای بررسی وضعیت امدادرسانی و رسیدگی به آسیب‌دیدگان مناطق سیل زده شهرستان فیروزکوه، در این منطقه حضور یافت.

رئیس‌جمهور در این بازدید ضمن گفت‌وگو با مردم سیل‌زده روستای سیل‌زده مزداران، دستورات لازم را برای رفع مشکلات اهالی منطقه ‌صادر کرد و از مسئولان خواست سریعا نسبت به اسکان خانواده‌هایی که منازل آن‌ها دچار مشکل شده است اقدام کنند.

آیت‌الله رئیسی در جمع مردم سیل‌زده با اشاره به اینکه اکنون ۶۶۰ نقطه در کشور دچار سیل شده و نیرو‌های امداد با تمام توان در حال امدادرسانی به مردم هستند، اظهار داشت: برآورد اولیه از میزان خرابی‌ها انجام شده است.

رئیس‌جمهور با قدرانی از تلاش‌های امدادگران در منطقه و امدادرسانی فوری به مردم در سیلاب‌های اخیر تصریح کرد: تمام تلاش برای ساماندهی سریع امور مردم است و درصدد هستیم با تخصیص اعتبار ویژه برای بازسازی سریع منازل اقدام کنیم.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه امداد‌رسانی‌ها در نقاط سیل‌زده با تمام قوا انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: از مسئولان می‌خواهم کمبود‌ها را سریعا برطرف کنند تا مردم در رنج نباشند.

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: