صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۶:۳۹
  • سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
  • Tuesday 02 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 July 30
کد خبر: ۱۴۴۷۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

چراغ سبز یحیی به بازگشت ستاره یاغی

محمد نادری با پیشنهاد جدی از ۲ باشگاه پرسپولیس و سپاهان مواجه شده و این احتمال وجود دارد تصمیم وی برای ادامه بازی در خارج از ایران تغییر پیدا کند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد نادری فصل گذشته با پیراهن آلتا عملکرد موفقی را پشت‌سر گذاشت و یکی از بازیکنان شاخص لیگ ترکیه بود.

او که به دلیل عدم اجرای تعهدات آلتا و سقوط این تیم به دسته پایین‌تر تصمیم به ترک تیمش گرفت چند پیشنهاد خارجی در اختیار دارد که هنوز به هیچ کدام از آنان پاسخ نداده است.

نادری که علاقه زیادی برای بازگشت به استقلال داشت با پیشنهاد جدی از سوی این تیم مواجه نشده است تا به دیگر پیشنهاداتش فکر کند.

گفته می‌شود ۲ باشگاه پرسپولیس و سپاهان نیز به نادری پیشنهاد دادند و در تلاش هستند هر طور شده او را مجاب کنند تا فصل آینده پیراهن یکی از این ۲ تیم را بر تن کند./ خبر آنلاین

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهزاد کوراوند
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
این یایا جان هم که هرکسی که دونگشو بده نه نمیگه..فقط از خدا میخام اخرفصل یایا نتیجه نگیره بااینهمه بریزوبپاش که کرده...اونوقته که بقول وحید قلیچ دستش براهمه رو میشه ومعلوم میشه کارفنی وبارفنی صفره...این چن سالم اگه پیروزی تونسته نتیجه ای بگیره همه میدونن چطور وازکجانتایج رقم میخورد
رجب صفروف
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
نمیخواد.این برای چیه؟چراز پایه های پایینتر تیم پرسپولیس بازیکن نمیگیرید.این نمک نشناسه بدرد تیم نمیخوره