صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 August 01
کد خبر: ۱۴۵۱۳۶

تصویر سه سارق خانم در کرج منتشر شد

دادیار شعبه ۱۵ دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه شهرستان کرج روز دوشنبه برای شناسایی شاکیان احتمالی سه خانم سارق دستور قضایی انتشار تصاویر آنان در رسانه های عمومی و جراید را صادر کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ به منظور شناسایی شکات، تصاویر سه خانم سارق با دستور قضایی دادیار شعبه ۱۵ دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه شهرستان کرج منتشر شد.

 

مهدی سبزواری نژاد، دادیار شعبه ۱۵ دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه شهرستان کرج  روز دوشنبه برای شناسایی شاکیان احتمالی سه خانم سارق دستور قضایی انتشار تصاویر آنان در رسانه های عمومی و جراید را صادر کرد.

 
 

دادیار شعبه ۱۵ دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه شهرستان کرج در خصوص شیوه ارتکاب جرم سرقت مقرون به آزار توسط متهمان توضیح داد: این متهمان از طریق ریختن قرص های خواب آور در نوشیدنی‌های قربانیانشان، آنها را بی‌هوش کرده و سپس اقدام به سرقت از منازل نموده و اموال با ارزش از جمله طلا، گوشی، ساعت، و موبایل آنها را می‌ربودند.


 سبزواری نژاد با اشاره به اینکه امکان دارد این متهمان با این شیوه جرایم یاد شده را علیه افراد زیادی مرتکب شده باشند و شکات و بزه دیدگان به علت عدم شناسایی متهمین، طرح شکایت نکرده‌اند یا شکایت آن ها به نتیجه نرسیده است، افزود:  کلیه افرادی که توسط متهمین مورد بزه واقع شده‌اند با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان کرج، و یا دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه کرج اقدام به طرح شکایت نمایند./ایسنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: