صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 August 05
کد خبر: ۱۴۵۶۳۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

تشکیل میز کار اجرای رتبه بندی معلمان در وزارت آموزش و پرورش

با دستور وزیر آموزش و پرورش میز کار اجرای رتبه بندی معلمان در وزارت آموزش و پرورش تشکیل شد.

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام نشست هماهنگی شورای معاونان وزارت با شورای معاونان ادارات کل آموزش و پرورش استان ها با محوریت فرآیند اجرایی رتبه بندی معلمان به صورت مجازی برگزار شد.

 یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در این جلسه رتبه بندی را فرصتی برای ارتقاء نظام تعلیم و تربیت، صلاحیت های معلمی و معیشت معلمان دانست و بر اهمیت اجرای دقیق رتبه بندی در سطح استان تاکید کرد و هیأت ممیزه های استانی را به توجیه نحوه ی اجرا و تسریع در روند اقدامات مأمور کرد.
 وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد؛ با تصویب نهایی آیین نامه رتبه بندی در دولت روند اجرایی شدن این قانون شروع شده است.

 شایان ذکر است میز کار رتبه بندی با حضور مدیران کل حوزه های فناوری، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی و سنجش و پایش کیفیت آموزشی در سطح ستاد تشکیل شده است.

 گفتنی است؛ در این جلسه مدیران مرکز فناوری، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی و سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت هر کدام قسمت های مختلف اجرایی شدن آخرین ویرایش تصویب شده رتبه بندی در دولت تشریح کردند.

 نحوه‌ی انتخاب و فعالیت ارزیابان حرفه ای در استان ها، اعمال آخرین مدرک تحصیلی برای اجرای رتبه بندی، انجام خوداظهاری برای تکمیل فرم های فردی، تکمیل روند امتیازبندی و قرارگرفتن هریک از همکاران در رتبه های مختلف به صورت سامانه ای و..... از جمله مهم‌ترین موارد مطرح شده در این نشست مجازی بود./کانال مطالبات فرهنگیان

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
چه فایده هنوز اصلاحات هم انجام شده رو اطلاع رسانی نکردن.
مثلا آیا معلمان تازه استخدام شده رتبه بندی میشن؟ این‌ یکی از ایرادات اساسی آئین نامه دولت بود که برخلاف قانون رتبه بندی نو معلمان رو که حدود ۳۰۰ هزار نفر میشم از این حق حذف کرده بود!!
الانم از اونجایی که اصلاحات جدید و نمیگن چیه احتمالا این ایراد اساسی اصلاح نشده و حق معلمان جوان ضایع شده..اگه غیر از اینه اصلاحات اطلاع رسانی کنن.
منتظر
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
انتظار خیلی سخته.
ناشناس
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
جان هر کس می پرستید ففط سریع اجرا کنید به گدایی افتادیم با این رتبه بندی
صیاد قاسمی
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
خداروشکر میز هم چیدن
اما نمیدونم میز گرد هست یامیزمریعی