صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۵:۲۴
  • يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 19 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 August 15
کد خبر: ۱۴۶۹۵۱

دردسر جدید برای پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس همچنان برای استفاده از پیراهن اسپانسری خود با دردسر انتخاب کارگزار روبرو است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران از جمعه گذشته آغاز شد تا باشگاه‌ها رقابت برای قهرمانی در بیست و دومین دوره این بازی‌ها را از سر بگیرند و مدیران باشگاه‌ها نیز از فرصت استفاده از برندهای خود برای درآمد بیشتر بهره ببرند.

 

در این بین تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی خود مقابل ذوب‌آهن اصفهان هیچ اسپانسر مالی را تبلیغ نکرده بود تا به مناسبت فرا رسیدن محرم‌الحرام با نوشته «یا امام حسین (ع)» وارد زمین مسابقه شود.

 

قهرمان هفت دوره بازی‌های لیگ برتر و نایب قهرمان فصل گذشته این مسابقات به دلیل مشکلات قرارداد با یک کارگزار، نتوانست از حق طبیعی خود برای دریافت پول اسپانسر استفاده کند./ مهر

نظر شما