صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۲۳ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 August 16
کد خبر: ۱۴۷۲۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

خبر خوش درباره پرداخت وام بازنشستگان کارگری تهران

تا سوم شهریور وام ضروری بازنشستگان کارگری تهران پرداخت خواهد شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ معرفی هفت هزار بازنشسته‌ی کارگری برای دریافت وام ضروری دوازده میلیون تومانی با موفقیت انجام شده است.

از قرار تا سوم شهریور ماه وام بازنشستگان پرداخت خواهد شد. مبلغ آن دوازده میلیون تومان است و طی سه سال از حقوق بازنشستگان کسر خواهد شد.

علی دهقان کیا (رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران) در این رابطه می‌گوید: سهمیه کلی کشور در سال جاری برای وام بازنشستگان تحت پوشش این سازمان ۴۰۰ هزار وام بوده که ۲۰ درصد آن به تهران تعلق می‌گیرد. ماه گذشته۶ هزار و ۷۰۰ نفر وام ضروری را گرفتند و درحال حاضر ۷ هزار نفر از بازنشستگان برای دریافت وام پس از ثبت نام به سازمان تأمین اجتماعی معرفی شده‌اند که تا ۳ شهریور ماه وام ۱۲ میلیون تومانی را دریافت خواهند کرد.

تعداد متقاضیان وام در تهران زیاد است و ظاهراً اولویت‌بندی براساس این است که بازنشستگانی که تاکنون وام ضروری نگرفته‌اند در صدر لیست معرفی جای می‌گیرند./ ایسنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازنشسته
۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
باسلام. چرا کانون شهرری بودجه وام ندارد؟بنده گرفتارم وشدید احتیاج مبرم (حمام و سرویس بهداشتی)خانه ام خراب شده شکافته شده ریخته هروقت هم به کانون مراجعه یاتماس میگیرم میگن بودجه سهمیه نداریم تکلیفم چیه؟؟؟؟ کسی جوابگو نیست.بااین گرانی مصالح ساختمانی سیمان و وووو ؟؟؟؟؟