صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۰:۳۸
  • پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱
  • Thursday 17 November 2022
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 August 17
کد خبر: ۱۴۷۴۴۴
تعداد نظرات: ۹ نظر

دلخوری شدید قائدی از استقلالی‌ها

شماره ۱۰ استقلال که متعلق به مهدی قائدی بود به یک مهاجم دیگر تیم رسیده است.

به گزارش راهبرد معاصر، مهدی قائدی بازیکن جدید استقلال که به تازگی به جمع آبی ها بازگشته است دو فصل قبل پیراهن شماره ۱۰ را برتن می کرد اما در حال حاضر این پیراهن را در اختیار ندارد و این موضوع برای وی مشکل ساز شده است.

این بازیکن که یک فصل از استقلال دور بود شماره پیراهن خود را به نوعی از دست داد و برای فصل جدید نیز استقلالی ها این شماره را به سجاد شهباززاده دیگر مهاجم قدیمی خود سپردند تا وی به عنوان مهاجم برتر استقلال این شماره مهم را در اختیار داشته باشد.

مهاجم جنوبی استقلال از این اتفاق بسیار دلخور است اما وی ناچار است که شرایط را بپذیرد و با اینکه برای انتخاب پیراهن ابراز ناراحتی کرده اما مربیان و مسوولان استقلال به وی اعلام کردند که به این موضوع نپردازد و آن را به فراموشی بسپارد زیرا در صورتی که وی زودتر به استقلال بازمی گشت آبی ها شماره اش را به وی تحویل می دادند اما در حال حاضر امکان این اتفاق وجود ندارد زیرا شماره ۱۰ به سجاد رسیده و نام وی با این شماره به ثبت رسیده است.این بازیکن به ناچار شماره ۲۰ را برای خود انتخاب کرده است./ میدان نیوز

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هوادار
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
نمی‌دونم چرا یک سری از هواداران انتقاد پذیر نیستن و هر هواداری حرفی از روی دلسوزی میزنند فورا متهم میشه به بدخواهی و لنگی بودن و چه و چه ! خواهشاً کمی دقیق باشیم، بعله قایدی یک زمان فوتبالیست بسیار چابک و گلزنی بود، خداوکیلی واسه تیم هم زحمت زیادی کشید، اما امروز اگه از روی دلسوزی ازش انتقاد میشه نباید کسی ناراحتی باشه، بلکه همین انتقادها باعث بشه بخودش بیاد و دوباره بشه همون قایدی دو سال قبل. فوتبال قایدی از بین رفته و این وظیفه طرفدارانش هست که با گذاشتن پستهای غیر احساسی و‌درست اون رو متوجه ضعف هاش کنیم، همه دیدیم که در رفتن به امارات عجله کرد و اونجا هم بجای پرداختن به فوتبال و استفاده از امکانات فول مدرن باشگاه، رفت سمت و راه اشتباه، به سمت تفریح و نافرمانی از سرمربی و بخصوص مربی بدنساز، سر تمرینات آنقدر شوخی و حرکات غیر حرفه ای کرد که منجر به ماجرای درگیری با اون بازیکن برزیلی تیم شد و صدای همشون رو از جمله کادر فنی درآمد و ...بالاخره نیمکت نشینی و درنهایت اخراج! آیا اونجا هم لنگیها مقصر بودن یا مالک باشگاه و سرمربی لنگی بود؟!
باید بهش کمک کرد تا دوباره بیاد روی فرم و دوباره بشه همون پسر بوشهری که با حرکات انفجاریش پشت تیمهای رقیب رو بلرزه در بیاره. اگه انتقاد نکنیم همینجوری ادامه میده تا بالاخره سرمربی جدید و بدون تعارف و رک گویی استقلال هم جوابش کنه.
هندورابی
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
راستی هنوز دیه آن جوانی را که بجای خود راننده جا زده بود پرداخت نشده و در جواب خانواده آن پسر، گفته ماشین بیمه بود و میتوانید اقدام کنید و دیه را از بیمه بگیرید !! ( میدو سوسکی ) حواست کجاست. اینهمه پول از امارات و استقلال گرفتی، پول خون رفیقت رو هم نمیخوای بدی؟!
به والله شرم‌داریم بگیم او یک همشهری ماست. از همان نوجوانی که با دستکاری اگزوز موتورش و گاز دادن با آن صدای وحشتناک در ساعات بعد از ظهر و شب هنگام مردم آزاری میکرد، و یا با شوخیهای زشت در زمین خاکی باعث ایجاد اختلاف و دعوا میشد می‌دانستیم در نهایت از او یک ورزشکار با اخلاق در نمی‌آید. هنوز هم باور نداره که هم ورزش و هم طرفدارا و هم همشهریهاش رو یکجا از دست داده. کاش یگذره از وجود و تعصب طارمی در او‌ وجود داشت.
گله داری
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
جنبه بازی و زندگی در خارج از کشور را نداشت . فکرش را هم نمی‌کرد که به این راحتی مهر اخراج روی کارنامه ورزشی او بخورد! از آن قایدی تند و تیز و چابک یک سایه در زمین مانده. سنگین و‌ بی تعصب. جاگیریهای بد و لو دادن های مرتب توپ و نقش زمین شدن با هر برخورد کوچک! لااقل از امکانات مدرن و مربیان اروپایی و باتجربه بدنسازی باشگاه اماراتی استفاده نکرد تا کمی عضلاتش را تقویت کنه، یکذره عضله که داشت رو هم سوزانده‌ ، اندازه مچ پاهاش با رانش یکی شده !
بدون تعصب میگم که او در حد استقلال نیست. همه چیز رو با شوخی و مسخره بازی به تمسخر میگیره، بعید می‌دونم که فصل بعد استقلال نیاز به چنین بازیکن بی تعصب و عزیز دردانه نیازی داشته باشه که فکر می‌کنه تا ابد تافته جدا بافته هست . اگه خوب بود همان باشگاه نه چندان مطرح اماراتی اخراجش نمی‌کرد. آنقدر عیاشی کرد و با فرستادن عکس از زندکی و ماشین و خانه لاکچری و سگ و زن و فامیلهای زنش، به مردم داخل کشور پز داد و فخر فروشی کرد که کلا یادش رفت کی بود و از کجا اومده! حتی از میز شام پر از غذای خودشان هم فیلم و عکس می‌فرستاد!! و ناگهان اخراج!! تو بدترین شرایط هم فکرش را نمیکرد، تصور میکرد که می‌تونه سالها بخوره و بخوابه و عشق و حال کنه و رو‌نیمکت ذخیره ها لم بده؛ و پول مفت بگیره! با همین تصورات غلط دل به تمرین نمی‌داد. او اخلاق را هم باخت. از ماجرای آن تصادف کذایی و پز دادن به مردم محروم ، دقیقا مثل تازه بدوران رسیده ها.
بوشهری‌ها اکثرا از او به خوبی یاد نمی‌کنند و طارمی را نماینده فوتبال شهرشان میدانند.
سارا
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
برگرد به همون امارات و به عشق و حالت برس. استقلال جای بازیکن عیاش اخراجی نیست، یادمون نمیره با خونسردی به تیم و هواداران پشت کرد و رفت و دست از پا درازتر اومده . قایدی حتی یکذره به استقلال تعصب ندارم. نیمکت استقلال هم حرمت داره.
شهرام
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
اول ببین بازی بهت میدم بعد دعوای شماره کن. زمانی که بهت نیاز داشتیم رفتی و مرتب از زندگی لاکچری عکس میزاشتید و‌پز میدادی حالا که اخراج شدی و برگشتی فوتبالت کو؟ سنگین و بی‌انگیزه بازی می‌کنی. حتی نیمکت استقلال هم برات زیاده.
ناشناس
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
یا بیست میلیارد پول نقد یا شماره ده. انتخاب باشماست
ناشناس
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
به شما چه مربوط .لنگی ها
ایرانی
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
استقلال خونه خاله نیست ایران هم امارات خوش آمدی ازهمان راهی آمدی برگرد
ناشناس
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
اگه به سابقه باشه قائدی به سجاد نمیرسه حالا که تو امارات بهش بازی نمیدن آمده اینجا داداش شما بازیکنان اگه جای دیگه ای یه شاهی بیشتر بدن میرید آنجا حالا برای ما صحبت از استقلالی بودن نزنید استقلالی ما طرفداراهستیم که مجانی سنگ استقلال و به سینه میزنیم وسلام