صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۷:۲۵
  • يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 12 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۲ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 August 23
کد خبر: ۱۴۸۲۶۱

افزایش ۱۱ درصدی برق رسانی به صنایع بزرگ

مدیر مرکز مدیریت بار و انرژی شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: از ابتدای سال تاکنون برق تحویلی به صنایع بزرگ، در مقایسه با زمان مشابه سال قبل، ۱۱ درصد رشد داشته است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ آقای مهدی درفشیان مرام گفت: امسال با برنامه ریزی‌هایی که در حوزه مدیریت مصرف برق (صنعتی، کشاورزی و خانگی)، افزایش ظرفیت نیروگاه‌ها و همچنین تعمیرات نیروگاهی انجام شد، شرایط شبکه برق کشور به مراتب از سال گذشته بهتر بود.

او گفت: این رشد برق‌رسانی در شرایطی رقم خورده که در مقایسه با سال گذشته، صنایع پتروشیمی بیش از ۳۰ درصد، صنایع فولادی حدود ۱۰ درصد، صنایع آلومینیومی حدود ۱۸ درصد و صنایع سیمانی حدود ۵ درصد رشد مصرف برق داشته‌اند.

درفشیان مرام گفت: بخش‌های صنعتی و کشاورزی به طور قطع بخش‌های مولد کشور هستند که امسال توانستیم با همکاری این دو بخش، به نخستین اولویت صنعت برق که حفظ پایداری شبکه برق کشور است، دست یابیم و هیچ گونه قطعی ناشی از کمبود تولید در بخش‌های خانگی و تجاری نداشته باشیم.

امسال نیز مانند سال گذشته مشترکانی که همکاری خوبی در طرح‌های مدیریت مصرف در بخش‌های صنعتی، خانگی و کشاورزی داشته‌اند، طبق بخش نامه‌ها و ضوابط موجود، پاداش دریافت می‌کنند./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما