صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۷:۱۰
  • چهارشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۱
  • Wednesday 23 November 2022
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۳ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 August 23
کد خبر: ۱۴۸۲۹۰

اعلام معلولیت نوزاد رها شده مقابل شیرخوارگاه آمنه

به گفته معاون اجتماعی بهزیستی استان تهران همراه کودک رها شده مقابل شیرخوارگاه آمنه یک کاغذ بود که روی آن نوشته بود نام من ابولفضل است و در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ به دنیا آمده ام و یک دست ندارم و یک دستم کوتاه است.

به گزارش راهبرد معاصر معاون اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: در ناحیه پهلوی بچه یک رد جراحی وجود دارد که نشان از جراحی او در بیمارستان برای دفع انجام گرفته است.
فاطمه ارزانیان گفت: روز گذشته یک نوزاد توسط یک خانم و آقا که با موتور بودند در جلوی شیرخوارگاه آمنه رها میشود، که همراه این بچه یک کاغذ بود.

وی افزود: بر روی این کاغذ نوشته شده بود که نام من ابولفضل است و در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ به دنیا آمده ام و یک دست ندارم و یک دستم کوتاه است.

معاون اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: در ناحیه پهلوی بچه یک رد جراحی وجود دارد که نشان از جراحی او در بیمارستان برای دفع انجام گرفته است، این کار به این دلیل است که بچه به دلیل معلولیت در ناحیه مقعدی خروجی برای دفع مدفوع ندارد.

وی در پایان گفت: در ابتدا که بچه توسط نگهبان مجموعه دیده میشود، گرسنه بود و توسط پرستار شیر داده میشود و سپس با کلانتری و اورژانس اجتماعی برای تشکیل پرونده تماس گرفته شده و پس از معاینات تا چند روز دیگر با توجه به معلولیت به شیرخوارگاه رفیده زیر ۱۴ سال مجموعه شمیرانات منتقل خواهد شد./باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: