صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۸:۱۴
  • سه‌شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
  • Tuesday 06 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۶ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 September 02
کد خبر: ۱۴۹۳۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حقوق کدام معلمان افزایش می‌یابد؟

به گفته منادی هفته گذشته ۷ تا ۱۵ میلیون به حساب هر معلم پول واریز کردیم و خروجی آن افزایش کیفیت آموزش خواهد شد و بین ۱۸۰۰ تا ۵ میلیون تومان حقوق معلمان افزایش می یابد.

به گزارش راهبرد معاصر علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش عالی در دومین روز از اجلاس رؤسای دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری سراسر کشور گفت: سال ۸۲ قانون آموزش عالی تشکیل شد که ناقص است و باید تقویت شود، قانون جهش بنیان تصویب شده که بسیار مهم است، این قانون تمام موانع بورسی، مالی و بانکی را برداشته است.

رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس ادامه داد: یک میلیون معلم داریم با قانون رتبه بندی معلمان قصد افزایش کیفیت را داریم، در دولت آیت الله رئیسی ۵۰ هزار میلیارد تومان برای آنها هزینه کرده ایم، میانگین معدل دانش آموزان ۱۱ و نیم است لذا وزارت علوم باید کیفیت را افزایش دهد.

او گفت: هفته گذشته ۷ تا ۱۵ میلیون به حساب هر معلم پول واریز کردیم و خروجی آن افزایش کیفیت آموزش خواهد شد و بین ۱۸۰۰ تا ۵ میلیون تومان حقوق معلمان افزایش می یابد./عصر ایران

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ث
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
بهتر نیست خفه شوین چه کیفیتی .معلم با افزایش ۱۰۰درصدی حقوقش هم مشکل اش حل نمی شود .اتقد حقوق اش پایین است وتورم افسار گسیخته هم بدتر اش می کند .با حقوق فعلیتوانایی خرید فقط نان و ۲ کیلو گوشت وقبضه ووچند قلم دیگر دارد.