صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۹:۲۹
  • شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
  • Saturday 10 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 September 05
کد خبر: ۱۴۹۷۲۵

توصیه مهم مدیرعامل باشگاه استقلال به ساپینتو

استقلال با وجود اینکه در ۴ هفته ابتدایی ۷ امتیاز گرفته و با صدر تنها یک امتیاز اختلاف دارد مورد انتقاد پیشکسوتان باشگاه است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ این انتقادات در حالی مطرح می شود که ساپینتو به تازگی هدایت استقلال را بر عهده گرفته و طبیعتا برای شناخت از بازی های لیگ برتر و القای تفکرات خود به آبی پوشان نیاز به زمان دارد.

 

سرمربی تیم استقلال از طریق مترجم خود در جریان این انتقادات قرار گرفته و حتی در اینباره با سردار آجورلو هم صحبت کرده است اما توصیه مدیر عامل باشگاه استقلال به او عدم پاسخگویی در این زمینه و پیشبرد اهدافش در زمین است.

 

آجورلو در صحبت با ساپینتو حتی از او خواست در مورد سرمربی سابق تیم یعنی فرهاد مجیدی هم صحبتی نداشته باشد. به باور مدیر عامل باشگاه استقلال سایپنتو باید روی کار فنی اش در تیم زوم شود و تمرکز کند و نتیجه گیری خوب به همراه آبی ها خود یک دفاع محکم از ساپینتو در برابر انتقاد پیشکسوتان استقلال خواهد بود.

 

گفته می شود مدیر عامل باشگاه استقلال حتی به ساپینتو گفته این انتقادات فصل گذشته هم در حالی که تیم در صدر جدول قرار داشته و در نهایت هم بدون شکست قهرمان شده وجود داشته و بهتر است نسبت به آن بی تفاوت باشد

 

استقلال در ادامه بازی های لیگ برتر فردا در استادیوم آزادی میزبان پیکان است و شنبه آینده هم به مصاف نساجی خواهد رفت./خبرورزشی

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: