صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 September 07
کد خبر: ۱۴۹۹۵۳

شورت آبی‌ها خبرساز شد+ عکس

منچسترسیتی در اولین بازی لیگ قهرمانان مقابل سویا شورت‌هایی شبیه به شورت ورزشی استون‌ویلا پوشیده بود و به دست هواداران سوژه خوبی داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ جک گریلیش، فوق‌ستاره سابق استون‌ویلا، در اولین بازی لیگ قهرمانان در ترکیب اصلی منچسترسیتی حضور داشت اما مانند فصل گذشته همه چیز را به آرامی آغاز کرد و حرکت خاصی از خود نشان نداد. او در سه بازی رقابتی که تاکنون انجام داده هنوز نه گل زده و نه حتی پاس گل داده است.

 

سیتی پیراهن آبی آسمانی همیشگی را پوشید اما آن را با شورت‌های استون‌ویلایی ست کرد و حسابی سوژه به دست هواداران داد. آنها می‌گفتند سیتی عمداً این شورت را به پای گریلیش پوشاند تا بهترین نسخه از مرد ۱۰۰ میلیون پوندی خود را بیرون بکشد.

 

یکی از هواداران در توئیتی نوشت: «با پوشاندن شورت ویلا به پاهای گریلیش سعی می‌کنند او را دوباره به بازیکن خوبی تبدیل کنند.» دیگری گفت: «گریلیش شورت ارغوانی را می‌بیند و تصور می‌کند که دارد برای استون‌ویلا بازی می‌کند.» یکی از طرفداران ویلا گفت که امیدوار است شورت ارغوانی در قرارداد گریلیش ذکر شده باشد. متاسفانه تئوری هوادران غلط از آب درآمد و گریلیش در دقیقه ۶۲ تعویض شد و ایلکای گوندوگان جای او را گرفت.

 

 

سیتی در اولین بازی لیگ قهرمانان سویا را در هم کوبید و ۴ گل وارد دروازه‌اش کرد. ارلینگ هالند باز هم دبل کرد و مجموع گل‌های خود در لیگ قهرمانان را به عدد ۲۵ رساند. این بازیکن ۲۲ ساله نروژی در این فصل به طور میانگین هر ۵۴ دقیقه یک گل با پیراهن سیتی به ثمر رسانده است.

 

فیل فودن و روبن دیاس گلهای بعدی سیتی را به ثمر رساندند و بازی با نتیجه ۴-۰ به پایان رسید./ خبرورزشی

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: