صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۱:۳۰
  • سه‌شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
  • Tuesday 13 September 2022
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۸ - ۰۹ تير ۱۳۹۸ - 2019 June 30
کد خبر: ۱۵۰۱۳

کالدرون سرمربی پرسپولیس شد

سرمربی آرژانتینی سابق تیم ملی عربستان و بحرین با مسئولان این باشگاه برای هدایت قرمز پوشان به توافق رسید.

به گزارش راهبرد معاصر ، پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ از تیم فوتبال پرسپولیس تهران، مدیران این تیم با گزینه‌های مختلفی از جمله آنته چاچیچ کروات، والتر زنگا ایتالیایی، الکساندر نوری ایرانی - آلمانی، ماسیمو کاررا ایتالیایی، دی‌بیاسی ایتالیایی، تاکیس لمونیس یونانی، گابریل کالدرون آرژانتینی و... مذاکره کردند و سرانجام با همبازی مارادونا (کالدرون) به توافق رسیدند و او سرمربی سرخپوشان در لیگ نوزدهم خواهد بود.

 

درباره کارنامه مربیگری او باید بدانید که کالدرون در تیم‌های الاتحاد عربستان، الهلال عربستان، تیم ملی عربستان، تیم ملی بحرین، تیم ملی عمان، بتیس اسپانیا، القطر قطر، بن یاس امارات و ... سابقه کار دارد و از افتخارات او می‌توان به صعود به جام جهانی با عربستان در سال ۲۰۰۶، قهرمانی با الاتحاد و الهلال در لیگ عربستان و نایب قهرمانی آسیا با الاتحاد اشاره کرد.

 

پرسپولیسی‌ها پس از اینکه با او و دیگر گزینه‌ها در ترکیه ملاقاتی داشتند، راهی تهران شدند و سپس از طریق ایمیل و تلفن با کالدرون مذاکرات نهایی را انجام دادند تا اینکه مربی آرژانتینی قبول کرد که مبلغی را تخفیف دهد و با توجه به قبول تمامی شروط قرارداد، روی نیمکت پرسپولیسی‌ها خواهد نشست.

این مربی بامداد فردا (دوشنبه) راهی تهران شود و پس از تشریفات اداری، در نشست خبری پاسخگوی اصحاب رسانه خواهد بود و سپس در تمرینات حضور خواهد یافت.

 

همچنین ایرج عرب، مدیرعامل سرخپوشان نیز در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود.

قرارداد کالدرون با پرسپولیس یک ساله است، اما با توجه به کسب نتایج و ... قابلیت تمدید دارد و نکته حائز اهمیت این است که برای یک سال، قرارداد او ۷۰۰ هزار دلار است که با توجه به کسب قهرمانی و سهمیه آسیا بیشتر می‌شود.

سرمربی آرژانتینی با ۳ دستیاراش وارد تهران می‌شود و قرار است مدیران پرسپولیس برای استقبال از او راهی فرودگاه امام خمینی (ره) شوند.

منبع : فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: