صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۴:۲۳
  • چهارشنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۱
  • Wednesday 28 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 September 17
کد خبر: ۱۵۰۸۹۷

واکنش سخنگوی دولت به ماجرای مهسا امینی+ عکس

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت نسبت به ماجرای درگذشت مهسا امینی واکنش نشان داد.

به گزارش راهبرد معاصر، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در صفحه شخصی خود در توییتر نسبت به فوت مهسا امینی واکنش نشان داد و نوشت: درگذشت غم‌انگیز خانم مهسا امینی را به خانواده آن مرحومه، به‌ویژه پدر و مادر داغدارش، تسلیت عرض می‌کنم. تلخی برخی اتفاق‌ها به راحتی فراموش نمی‌شود.

 

پیش از این، سیر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان نیز که برای شرکت در اجلاس سران شانگهای به ازبکستان سفر کرده بود به وزیر کشور برای بررسی حادثه پیش آمده برای «مهسا امینی» دستور پیگیری و بررسی صادر کرده بود.

 

وزیر کشور بعد از دستور رئیس جمهور، پیگیر ماجرای شد و خبر داد که از فرماندهی فراجا خواسته شده تا کلیه دلایل و موارد را جمع‌آوری کنند. وی تاکید کرد: همچنین از معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور خواسته شد تا بر این کار نظارت کنند و از استانداری تهران نیز خواسته شده است که آنچه در این پرونده در سطح استان تهران بوده را بررسی کنند.

 

در همین راستا محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز به کمیسیون امور داخلی مجلس دستور پیگیری ماجرای مهسا امینی را داد و تاکید داشت که تمامی ابعاد این موضوع با قید فوریت و دقت بررسی شود.

 

همچنین رئیس کمیسیون قضائی مجلس از تشکیل کمیته حقیقت یاب برای بررسی ابعاد و علل درگذشت "مهسا امینی" با هماهنگی رئیس قوه قضائیه خبر داد./ تسنیم

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: