صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۷:۲۹
  • چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱
  • Wednesday 21 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 September 19
کد خبر: ۱۵۱۱۴۰

مهاجم مشهور پرسپولیس کجا می‌رود؟

وضعیت عیسی آل‌کثیر مهاجم مشهور پرسپولیس هنوز مبهم است و مشخص نیست قرار است برای آینده چه تصمیمی بگیرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ عیسی آل‌کثیر یکی از محبوب‌ترین مهاجمانی است که به پرسپولیس آمده است. محبوبیت برگرفته از یک اتفاق خاص است. او درست در روز‌هایی که علی علیپور از پرسپولیس جدا شد و به نظر می‌رسید یحیی و تیمش در خط حمله به بحران بربخورند، از راه رسید و ستاره تیم در لیگ قهرمانان آسیا شد.

 

به گزارش فرارو، با وجود درخشش عیسی و گل‌های مهم و سرنوشت‌سازی که او زد، این بازیکن اسیر بدبیاری شد. مصدومیت چندباره، پارگی رباط صلیبی و مقاومت کردن برای عمل جراحی، همه و همه باعث شد تا آل کثیر از سطح اول فوتبال و صدالبته از ترکیب اصلی پرسپولیس دور شود. این دوری در شرایطی رخ داده که پرسپولیس حالا دو مهاجم نام آشنای دیگر یعنی یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته را هم خریده تا معمای حضور دوباره عیسی در پرسپولیس مبهم‌تر شود.


عیسی آل کثیر از نیم فصل دوم توانایی بازی کردن را به دست می‌آورد، ولی مسئله اینجاست که آیا پرسپولیس و یحیی فرصتی دوباره به او می‌دهند؟ اطرافیان باشگاه می‌گویند یحیی منتظر بازگشت عیسی است، ولی واقعیت چیز دیگری است؛ این تیم همین حالا مهدی عبدی، حامد پاکدل، یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته را به عنوان مهاجمان اصلی در اختیار دارد و در کنار این‌ها بازیکنانی از جمله امید عالیشاه و وحید امیری هم هستند که توانایی بازی کردن به عنوان مهاجم را دارند. به این ترتیب، بازگشت عیسی فقط ترافیک خط حمله پرسپولیس را شدیدتر و شانس خودش برای بازی کردن را کمتر می‌کند. از این رو است که شایعه پیشنهاد باشگاه تراکتور به مهاجم پرسپولیس این روز‌ها به گوش رسیده و به نظر می‌رسد حتی اگر عیسی به میادین برگردد مجبور است فوتبالش را جایی به غیر از پرسپولیس دنبال کند./ فرارو

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: