صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۸:۴۲
  • چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱
  • Wednesday 05 October 2022
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۶ - ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - 2022 September 30
کد خبر: ۱۵۲۵۷۳

حمله تروریستی به نمازگزاران اهل سنت در زاهدان

در یک حمله تروریستی در زاهدان، تعدادی از پرسنل انتظامی کلانتری و عابران مجروح شده که به بیمارستانهای زاهدان منتقل شدند.

به گزارش راهبرد معاصر، در یک حمله تروریستی در زاهدان تعدادی از تروریستها به سمت یک کلانتری حمله و آن را به رگبار بستند.

منابع آگاه خبر دادند، در این عملیات تروریستی تعدادی از پرسنل انتظامی کلانتری و عابران مجروح که به بیمارستانهای زاهدان منتقل شدند.

پیش از این عملیات تروریستی هم تعدادی از نمازگزاران نماز جمعه اهل تسنن زاهدان پس از سخنان مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان به خیابان آمدند.

یک نمازگزار که از ذکر نامش خودداری کرد، اظهار داشت: مولوی عبدالحمید در خطبه های نماز جمعه ضمن تاکید بر هوشیاری و خویشتن داری مردم در مقابل خبر و شایعه تجاوز یک مقام انتظامی چابهار به یک دختر بلوچ گفت این موضوع برای ما خیلی مهم است البته مسوولان گفته اند در حال بررسی و پیگیری مساله هستند و ما نیز تا زمان اعلام رسمی آن از سوی دستگاههای مربوطه پیگیر هستیم.

گفتنی است مولوی عبدالحمید ساعتی پس از اتفاقات رخ داده گفت: از مردم استان سیستان و بلوچستان می خواهم به شایعاتی که در سطح شهر در گردش است گوش ندهند. شیعه و سنی سالهاست در کنار هم در ااستان زندگی می کنند و وقایع رخ دادهامروز دست عوامل نفوذی دشمن بوده است.

وی ادامه داد: از عوامل نیروهای امنیتی و انتظامی استان درخواست می کنیم با عوامل اغتشاشات امروز با قاطعیت برخورد کنند./ ایرنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: