صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۰:۲۹
  • پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
  • Thursday 02 February 2023
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 06
کد خبر: ۱۵۳۳۵۰

ثبت نام فروش فوری سایپا امروز 14 مهر 1401+ لینک و نحوه ثبت نام بدون قرعه کشی سایپا ویزه مهر

سایپا در جدیدترین طرح فروش محصولات خود ویژه مهر 1401 پنج محصول و 8 محصول را در پیش فروش امروز 14 مهر 1401 عرضه می کند متقاضیان جهت اطلاع از شرایط ثبت نام خودورهای سایپا بدون قرعه کشی، لینک و نحوه ثبت نام سایپا، قیمت خودرو های سایپا و ... با راهبرد معاصر همراه باشند.

ثبت نام فروش فوری 5 محصول شاهین، سایپا ۱۵۱، کوییک پلاس اتوماتیک، کوییک R با گیربکس اتوماتیک و کوییک R معمولی با حداکثر ۳۰ و ۹۰ روزه و ثبت نام پیش فروش شاهین؛ ساینا S؛ کوییک S؛ کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک؛ کوییک با گیربکس معمولی؛ کوییک r با گیربکس معمولی؛ کوییک r با گیربکس اتوماتیک؛ سایپا 151 با موتور M13 از امروز 14 مهر 1401 آغاز شده است لازم به ذکر است که فروش این دوره خودرو های سایپا بدون قرعه کشی می باشد در ادامه این خبر شرایط ثبت نام خودورهای سایپا بدون قرعه کشی، لینک و نحوه ثبت نام سایپا، قیمت خودرو های سایپا  و ... را بخوانید.

 

ثبت نام فروش فوری سایپا/ پبت نام پیش‌فروش ۸ خودروی سایپا

در طرح فروش فوری خودرو‌های شاهین، سایپا ۱۵۱، کوییک پلاس اتوماتیک، کوییک R با گیربکس اتوماتیک و کوییک R معمولی با حداکثر ۳۰ و ۹۰ روزه به فروش می‌رسد.

شرکت سایپا شرایط فروش تعدادی از محصولات خود را در قالب فروش فوری و پیش‌فروش اعلام کرد.

 مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، محصولات سایپا از فرآیند قرعه‌کشی حذف شده و شرکت می‌تواند از امروز ۱۴ مهرماه ۱۴۰۱ محصولات را بدون قرعه‌کشی به فروش برساند.

 

خودرو های عرضه شده سایپا در فروش فوری مهر 1401

در طرح فروش فوری خودرو‌های شاهین، سایپا ۱۵۱، کوییک پلاس اتوماتیک، کوییک R با گیربکس اتوماتیک و کوییک R معمولی با حداکثر ۳۰ و ۹۰ روزه به فروش می‌رسد.

 

مهلت ثبت نام خودرو های سایپا ویژه مهر 1401

البته امکان پیش‌ثبت‌نام در طرح مربوطه به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به مدت ۷ روز فعال بوده و در خصوص ثبت‌نام سایر روش‌های فروش تا زمان تکمیل ظرفیت، امکان ثبت‌نام وجود دارد.

شرکت سایپا برای محدودیت ثبت‌نام در طرح فروش فوری، تعدادی از محصولات خود اعلام کرده متقاضیان خانواده کوییک طی ۱۸ ماه گذشته ثبت‌نام و یا صدور فاکتور خودرو نزد شرکت‌های خودورساز نداشته باشند.

علاوه بر این برای متقاضیان خودرو‌های شاهین و سایپا ۱۵۱، محدودیت ثبت‌نام و یا صدور فاکتور خودرو نزد شرکت‌های خودروساز طی ماه‌های گذشته حذف شده است.

محدودیت دارا بودن پلاک انتظامی جهت امکان خرید خودرو‌های این بخشنامه در تمامی روش‌های فروش حذف شده است.

 

قیمت خودرو های سایپا/شرایط فروش فوری و فوق‌العاده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ویزه مهر 1401

نوع خودرو

مبلغ خودرو

زمان تحویل

شاهین

344 میلیون و 748 هزار تومان

حداکثر 30 روز

سایپا 151 با موتور M13

160 میلیون و 745 هزار تومان

کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک

278 میلیون و 40 هزار تومان

کوییک آر با گیربکس اتوماتیک

288 میلیون و 114 هزار تومان

کوییک آر با گیربکس معمولی

178 میلیون و 188 هزار تومان

حداکثر 90 روز


در صورت هرگونه افزایش در هزینه‌های شماره‌گذاری، بیمه، مالیات و ... تا قبل از فاکتور دعوتنامه تکمیل وجه هزینه‌های مربوطه برای مشتری صادر خواهد شد.

در پیش فروش یک ساله نیز خودرو‌های شاهین، ساینا S، کوییک S، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک با گیربکس معمولی، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک R با گیربکس اتوماتیک و سایپا ۱۵۱ با زمان تحویل حداکثر یک سال در نظر گرفته شده است.

در این طرح نیز امکان پیش‌ثبت‌نام در طرح‌های مربوط به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به مدت ۷ روز فعال بوده و درخصوص ثبت‌نام سایر روش‌های فروش، تا زمان تکمیل ظرفیت امکان ثبت‌نام وجود دارد.

 

 شرایط پیش‌فروش یک ساله عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت+ مبلغ پیش پرداخت سایپا

نوع خودرو

مبلغ پیش‌ پرداخت

زمان تحویل

شاهین

172 میلیون و 373 هزار و 500 تومان

دی الی اسفندماه 1401

ساینا S

84 میلیون و 999 هزار تومان

خرداد الی تیرماه 1402

کوییک S

92 میلیون و 415 هزار تومان

اردیبهشت الی تیرماه 1402

کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک

139 میلیون و 20 هزار تومان

دی الی اسفندماه 1401

کوییک با گیربکس معمولی

82 میلیون و 121 هزار تومان

اردیبهشت الی تیرماه 1402

کوییک r با گیربکس معمولی

89 میلیون و 94 هزار تومان

فروردین الی خرداد ماه 1402

کوییک r با گیربکس اتوماتیک

144 میلیون و 57 هزار تومان

دی الی اسفندماه 1401

سایپا 151 با موتور M13

80 میلیون و 372 هزار و 500 تومان

دی الی بهمن ماه 1401

 

 

شرایط عمومی بخشنامه ثبت نام سایپا

محدودیت کد ملی برای ثبت نام‌ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است).
حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم هستند.
امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد.
متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت‌های خودروساز نداشته باشد.
شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می‌شود الزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست (شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.
شماره تلفن همراه اعلام شده باید متعلق به شخص متقاضی باشد.
کد پستی متقاضی ثبت نام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری باید از یک استان باشند. بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی، امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نیست.
مشتریان محترم باید پس از کارکرد ۱۰۰۰ کیلومتر و حداکثر ۵ ماه از تاریخ تحویل خودرو برای انجام سرویس اولیه به نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا مراجعه کنند.
ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نیست.
چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام تا تحویل خودرو، مشخص شود اطلاعات متقاضی ناصحیح بوده و یا ناقض شرایط بخشنامه است، ثبت نام متقاضی کان لم یکن خواهد شد.
در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی‌مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی (آپشن) بر روی خودرو شود و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه تکمیل وجه مربوطه صادر خواهد شد. پ
با توجه به دستورالعمل‌های صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروز رسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری موارد ذیل متذکر می‌شود:
الف) در صورتیکه مشتری در سامانه شماره گذاری فاقد اطلاعات فردی و سکونتی بوده و یا بیشتر از یک سال از آخرین تاریخ بروز رسانی اطلاعات فردی و نشانی محل سکونت آن در سامانه شماره گذاری گذشته باشد، مشتری محترم باید با مراجعه به سامانه سخا (که در سایت اینترنتی نشانی آن موجود است) نسبت به بروز رسانی و یا ثبت آخرین اطلاعات خود اقدام کرده و پس از تأیید توسط اداره پست تصویر نشانی ثبت شده در سامانه سخا را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل دهد.

ب) در صورتیکه مشتری دارای برگه احراز سکونت باشد باید حتماً برگه مذکور را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل دهد در غیر این صورت عواقب ناشی از آن بر عهده مشتری خواهد بود.

لازم به ذکر است تا زمانی که برگه احراز سکونت توسط مشتری به نمایندگی ارائه نشود و یا اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری به درستی ارائه نشده باشد، شماره پذیرش مشتری وارد مرحله تخصیص نخواهد شد و فاکتور نمی‌شود و عواقب ناشی از عدم فرآیند مذکور بر عهده مشتری خواهد بود همچنین علاوه بر اینکه سود تأخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو نیز دریافت خواهد شد.

 

لینک ثبت نام سایپا مهر 1401

متقاضیان ثبت نام خودرو های سایپا جهت ثبت نام فروش فوری سایپا، ثبت نام پیش فروش سایپا در طرح بدون قرعه کشی و همچنین بررسی مشخصات محصولات این گروه خودروسازی به سایت سایپا به نشانی  saipacorp.com مراجعه کنند.

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: