صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۹:۴۳
  • چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱
  • Wednesday 07 December 2022
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۴ - ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 08
کد خبر: ۱۵۳۶۱۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

واریز یارانه نقدی اتکا حکمت کارت مهرماه ۱۴۰۱

یارانه نقدی اتکا مهرماه ۱۴۰۱ به حساب حکمت کارت بازنشستگان واریز شد.

به گزارش راهبرد معاصر یارانه نقدی اتکا در مهرماه ۱۴۰۱ به ازای هر نفر یکصدهزارتومان در حکمت کارت مشترکین شارژ گردید./کانال شبکه خبری بازنشستگان

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اکبرقربانی
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
عزیزان برا همه میریزن یابرا بازنشستگان
ناشناس
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
سلام. بنده به نوبه خودم از تلاش وزحماتشان تشکر وقدر دانی میکنم خداخیرشون بده
جهان. بازنشسته ارتش
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
سلام. قبلا هم اشاره کردم،همچین میگین یارانه که هرکی ندونه میگه ببینین چه خبره.یه مجوز خریذ 200 هزار تومنی اونم از فروشگاه اتکا این همه دارام دروم نداره.راستی میدونین (ا ت ک ا) یعنی چی؟ و از کجا شروع شده؟دفترچه های قدیمی اتکا رو دیده بودین؟به بن های خریدش رو توجه کرده بودین؟
جهان
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
سلام.
خیلی خلاصه بگم(بنویسم): یارانه ای که در کارت حکمت به حساب من واریز می شود مجوز خرید فقط از فروشگاه اتکا است که غالبا اجناس با کیفیت پائین و گرانتر از نرخ معمول در بازار را ارائه میدهد.برای مثال،همین امروز(20 مهر ماه 1401) یک شانه تخم مرغ 20 عددی به قیمت 75000 تومان یعنی هر عدد (3هزار و 750 تومان) ،و بعبارت ساده یک شانه 30 تائی که در مغازه ها بین 75 تا 85 هزار تومان است میشود 112500 تومان،قص علی هذا!!.توضیح اضافی لازم نیست،و بقول معروف(عاقل را اشارتی کا فی است)..
اگر نیت کمک به بازنشستگان است،باید مبلغ یارانه برای خرید از فروشگاه های دیگرنیز معتبر باشد وگرنه روش کنونی جز ترفندی برای فروش اجناس فروشگاههای «اداره تعاونی کارکنان ارتش»،(اتکا) که مارکهای نامرغوب در آنها فراوان دیده میشود،چیز دیگری نیست.