صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۱:۴۵
  • چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱
  • Wednesday 12 October 2022
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 10
کد خبر: ۱۵۳۹۰۳

«جشن طلاق» را بشنوید

انتشارات نیستان نسخه صوتی کتاب «جشن طلاق»، نوشته علی مؤذنی را به مدت سه ساعت و ۳۵ دقیقه منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار داد.

به گزارش راهبرد معاصر، انتشارات نیستان نسخه صوتی کتاب «جشن طلاق» نوشته علی مؤذنی را با صدای نویسنده منتشر و روانه بازار نشر کرد.

«جشن طلاق» داستان‌های سال‌های اخیر علی موذنی است. مؤذنی ساده می‌نویسد اما در همان سادگی و با جادوی کلمات به درون روح کاراکترهای خود نفوذ می‌کند. شخصیت پردازی‌های داستانی او آکنده‌اند از رفت آمدهای میان درون و بیرون ذهن و روان شخصیت‌ها که او در مقام نویسنده با چیره دستی از عهده آن برآمده است. شخصیت های او در این مجموعه به شکلی ساختاری می‌پذیرند که به سادگی و مداوم میان حال خود و آنچه در درون آنها در حال اتفاق است در رفت و آمد باشند.

نویسنده کتاب «جشن طلاق» که در زمره داستان‌نویسان جدی و صاحب اندیشه معاصر ایران طی چهار دهه اخیر بوده است، در این مجموعه پنج داستان کوتاه از خود را که برخی از آنها طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب و در دهه 60 و 70 نوشته شده، گردآوری کرده است.

این مجموعه داستان با استفاده از ساده‌نویسی و استفاده از کلمات و عبارت‌های کاملاً معمولی به دور از ایهام و استعاره‌های رایج در داستان‌نویسی مدرن، سبکی و نوشتاری منحصر به فرد در نویسندگی خلق می‌کند که طی آن نویسنده در عین سهل ممتنع و ممتد‌نویسی، روایت را در خدمت بازخوانی شخصیت‌ها در دوجه درون و بیرون زیست آنها قرار می‌دهد و هر انسان را در قامت داستان بار دیگر خلق می‌کند.

انتشارات نیستان نسخه صوتی کتاب «جشن طلاق» را به مدت سه ساعت و 35 دقیقه به قیمت 25 هزار تومان منتشر و روانه بازار نشر کرده است./ تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: