صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۵۵ - ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 18
کد خبر: ۱۵۵۲۱۱

۱۰۱۷ پروژه ورزشی «طرح شهید سلیمانی» افتتاح شد

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌ها درخصوص رشد ۷۷ درصدی فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در کشور نسبت به سال گذشته گفت: در سال گذشته مجموع فعالیت‌ها ۱۲ هزار بوده و امسال توانستیم نسبت به گذشته رشد بالایی را داشته باشیم و این‌نشان از تلاش تمامی خانواده بزرگ ورزش و‌جوانان را دارد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ شکوفر معاون حقوقی ،مجلس و امور استانها در آیین افتتاح همزمان 162 پروژه ورزشی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی اظهار داشت: هفته تربیت بدنی فرصت مناسبی است تا زحمات یکساله خانواده بزرگ ورزش و‌جوانان را به گوش مردم کشورمان برسانیم.

وی با اشاره به 19هزار و 793 برنامه در هفته تربیت بدنی گفت: افتخار داریم در دومین هفته تربیت بدنی در دولت سیزدهم قرار داریم که با تلاش مدیران کل استانهای سراسر کشور توانستیم برنامه های متنوعی ورزشی و فرهنگی را به اجرا در بیاوریم.

بنیامین شکوه فر درخصوص رشد 77 درصدی فعالیت های فرهنگی و‌ ورزشی در کشور نسبت به سال گذشته گفت: در سال گذشته مجموع فعالیت ها 12هزار بوده و امسال توانستیم نسبت به گذشته رشد بالایی را داشته باشیم و این‌ نشان از تلاش تمامی خانواده بزرگ ورزش و‌جوانان را دارد.

معاون حقوقی، مجلس و امور استانها افزود: از مجموع 1979 برنامه در سطح کشور ،در بخش فرهنگی 256 برنامه فرهنگی ،8645 برنامه همگانی،5824 برنامه قهرمانی و 1408 برنامه در حوزه جوانان در هفته تربیت بدنیاز سوی معاونت ها و با کمک مدیران کل استانها در حال برگزاری است.

وی در ادامه با اشاره به بخش عمرانی گفت: در حوزه عمرانی 161 افتتاح خواهیم داشت که از این تعداد 39 پروژه در بخش شهری و 122پروژه در روستاها و مناطق دور خواهد بود.

بنیامین شکوه فر با تاکید بر اینکه نگاه دولت عدالت محوری و‌توزیع عادلانه امکانات در تمامی مناطق کشور است ،ابراز داشت: 122پروژه در روستاهای پر جمعیت و دور افتاده افتتاح می‌شود که این مهم جز افتخارات این دولت خواهد بود./ برنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: