صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 22
کد خبر: ۱۵۵۶۶۶

اتفاق جالب در رختکن استقلال

دقایقی پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک بازیکنان این تیم با حضور در رختکن مشغول جمع آوری وسایل‌شان بودند تا استادیوم را ترک کنند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ همه بازیکنان و اعضای کادر فنی نسبت به شرایط بازی مقابل آلومینیوم ناراحت بودند و از اینکه دو امتیاز خانگی در بهترین شرایط را از دست داده‌اند حال و روز خوشی نداشتند. در این میان تعدادی از بازیکنان در رابطه با اشتباه داوری با خسرو حیدری صحبت میکردند و بازیکنان خارجی استقلال هم معتقد بودند که داور باز هم با ناداوری باعث از دست رفتن امتیاز برای تیم‌شان شده است.

 

اشاره مستقیم به بازی فولاد خوزستان و تکرار چند صحنه خطا در محوطه ۱۸ قدم آن تیم از جمله مواردی بود که استقلالی‌ها در رختکن آزادی به آن اشاره می‌کردند و معتقد بودند؛ «چرا همه اشتباهات داوری باید به ضرر تیم استقلال رقم بخورد؟». آنها به طعنه می‌گفتند: «چطور میشود که یک بار یکی از این اشتباهات به نفع ما اتفاق نمی‌افتد تا لااقل ما هم دلمان را خوش کنیم که داوری به سود مان سود زده است».

 

در دقیقه ۶۲ بازی استقلال و آلومینیوم شوت محمد محبی به سمت دروازه پس از برخورد به دست هوشمند، مدافع تیم آلومینیوم تبدیل به گل نشد. در آن صحنه همه بازیکنان استقلال با حرکت به سمت وحید کاظمی‌داور دیدار از او می‌خواستند که خطای پنالتی را اعلام کند اما داور هرگز به این برخورد توپ به دست در آن صحنه اعتقادی به ضربه پنالتی نداشت. اعضای کادر فنی استقلال نیز پس از پایان بازی به این موضوع معترض شده بودند.

 

در نهایت این شرایط و این صحبت ها موجب شد حال و هوای رختکن استقلال بیش از هر مکانی شبیه به اتاق نقد و بررسی مشکلات داوری فوتبال کشورمان باشد تا رختکن یک تیم ورزشی!/ خبرورزشی

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: