صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - 2022 October 28
کد خبر: ۱۵۶۴۰۹

راهپیمایی عظیم سراسر ی در کشور در محکومیت آشوب و تروریسم

همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی مردم پایتخت نیز در محکومیت جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (علیه‌السلام) آغاز شد.

به گزارش راهبرد معاصر، مردم تهران و سراسر کشور بعد از اقامه نمازجمعه (ششم آبان)‌ با برگزاری راهپیمایی، جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (علیه‌السلام) را محکوم کردند.

مردم تهران و سراسر کشور در این راهپیمایی‌ها ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدابن‌موسی (علیه‌السلام) انزجار و تنفر خود از دشمنان ایران اسلامی را نشان دادند.

مردم تهران در این راهپیمایی شعارهایی با مضمون « الله اکبر، یاحسین، لا الله الا الله، یا زهرا، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، لبیک یا حسین، مرگ بر آمریکا، آشوب گر داعشی پیوندتان مبارک، این همه لشکر آماده به عشق رهبر آمده، سپاه انقلابی انتقام انتقام » سر دادند.

در ابتدای این مراسم و پس از اقامه نمازجمعه تهران،‌ پیکر شهید سرگرد پاسدار امیر کمندی و شهید سید فرید معصومی نیز تشییع شد. 

سرگرد پاسدار شهید امیر کمندی چند شب پیش در غرب تهران در جریان اغتشاشات و درگیری میان آشوب‌گران و نیروهای حافظ امنیت به درجه شهادت نائل شد. همچنین شهید سید فرید معصومی از نخبه‌های علمی کشورمان که جهت ماموریت به شیراز سفر کرده بود و پس از اتمام ماموریت به زیارت حرم شاهچراغ(ع) مشرف شده بود در جریان حمله تروریستی به شهادت رسید./ فارس

نظر شما