صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۷:۲۴
  • سه‌شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱
  • Tuesday 06 December 2022
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - 2022 October 28
کد خبر: ۱۵۶۴۱۲

جهاد اسلامی فلسطین: حمله تروریستی شیراز بزدلانه و شنیع بود

جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای به مردم و دولت ایران بابت حمله تروریستی در شیراز تسلیت گفت.

به گزارش راهبرد معاصر، جنبش جهاد اسلامی فلسطین، امروز (جمعه) در بیانیه‌ای حادثه تروریستی روز چهارشنبه در حرم حضرت «احمد بن موسی» (ع) را محکوم کرد و به مردم و دولت ایران تسلیت گفت.

به نوشته وبگاه شبکه المیادین، در این بیانیه حادثه شیراز، «تجاوزی تروریستی و وحشیانه» توصیف شده و آمده است: «هدف قرار دادن بیگناهان، زنان و پیرمردان و کودکان اقدامی بزدلانه و شنیع است که ارتباط به اسلام و انسانیت ندارد».

عصر روز چهارشنبه چهارم آبان یک فرد مسلح با ورود به حرم مطهر شاهچراغ احمد بن موسی -علیهماالسلام- به سمت زائران شلیک کرد.

براساس آخرین آمار و تا این لحظه در این عملیات تروریستی ۱۵ نفر شهید و ۲۶ نفر زخمی شده‌اند که یک زن و دو کودک هم جزء قربانیان‌ این اقدام تروریستی هستند. در همین زمینه خبرگزاری فرانسه و همچنین خبرگزاری رویترز اعلام کردند که داعش مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفته است.

یک منبع آگاه در این خصوص به خبرنگار فارس اعلام کرد: نام عامل این حادثه تروریستی حامد بدخشان است و برخی منابع از غیر ایرانی بودن عامل این حرکت تروریستی خبر می‌دهند.

گروهک تروریستی داعش روز پنج شنبه (دیروز) در هفته نامه الکترونیکی «النبأ» که ارگان رسمی رسانه‌ای این گروهک محسوب می‌شود، مسئولیت حمله بزدلانه و شنیع در حرم حضرت احمد بن موسی (ع) در شیراز را برعهده گرفت./ فارس

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: