صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - 2022 October 29
کد خبر: ۱۵۶۴۸۳

دهها برنامه حوزه علمیه برای آموزش‌وپرورش

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه‌‎های علمیه و آموزش و پرورش گفت: حوزه و روحانیت برای آموزش و پرورش ۴۰ برنامه در نظر گرفته که یکی از این برنامه‌ها طرح امین است.

به گزارش راهبرد معاصر، حجت‌الاسلام حمید نیک‎زاد با بیان اینکه همه مجموعه‌‎ها باید به کمک آموزش و پرورش بیایند، اظهار کرد: آینده این کشور نتیجه و خروجی آموزش و پرورش است که اگر این خروجی خوب باشد مطمئناً نسل آینده، نسلی شکوفا و بالنده برای کشور می‌شود.

نیکزاد با اشاره به ظرفیت‌های خوب تربیتی و علمی در حوزه‌های علمیه افزود: این ظرفیت‌ها را حوزه علمیه خالصانه در خدمت آموزش و پرورش قرار داده که برنامه‌های متعددی در این زمینه در حال اجراست و در دولت جدید هم ظرفیت‌های خوبی در آموزش و پرورش ایجاد کرده که طلاب و روحانیون به صورت جهادی به پرورش نسلی باورمند، معتقد و شکوفا در آموزش و پرورش کمک می‌کنند.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش خواستار تقویت کنشگری طیف انقلابی در مدارس شد و گفت: دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین نسلی در جامعه بوده و ما باید در این راستا هوشمندانه مقابله کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حوزه و روحانیت برای آموزش و پرورش 40 برنامه در نظر گرفته که می‌تواند براساس اقتضائات زمانی آنها را اجرا کند و یکی از این برنامه‌ها طرح امین است که حرکتی جهادی و کم‌نظیر در تربیت دانش‌آموزان محسوب می‌شود./ تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: