صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۷:۴۵
  • چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
  • Wednesday 25 January 2023
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۷ - ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - 2022 October 30
کد خبر: ۱۵۶۷۷۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

آخرین اخبار از پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان

نمایندگان مجلس به وزیر آموزش‌وپرورش درخصوص تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان تذکر دادند.

به گزارش راهبرد معاصر بر اساس آخرین اخبار از پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

 سیدمحسن دهنوی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد.سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر دفاع گفت: پیگیری افزایش حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح، به وزیر آموزش مبنی بر ضرورت پرداخت به موقع پاداش پایان خدمت معلمان، لزوم پرداخت معوقات و مطالبات معوقه معلمین اعزام به خارج از کشور ضرورت دارد.

حسین میرزایی نماینده اصفهان به وزیر آموزش لزوم تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان، به رئیس جمهور در خصوص ضرورت تسریع در ارایه لایحه نظام یکپارچه پرداخت حقوق به مجلس تاکید کرد.

محسن فتحی نماینده سنندج به وزیر آموزش نیز به لزوم تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان، به رئیس جمهور درباره ضرورت پرداخت مبلغ علی الحساب رتبه بندی به معلمان طرح مهرآفرین تاکید کرد./  کانال شبکه خبری بازنشستگان

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
محمدرضا خرمی سروستانی - فارس
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
با سلام ، در کمال تاسف بنده به علت مشکلات زیاد و شدید خاص و تصادفا به وجود آمده در مورخه ۱۸ / ۱ / ۱۴۰۰ با کسر یک طبقه شغلی اجبارا بازنشسته شدم و حتی تا حدود یکسال هم قطع حقوق بوده ام .. اما اکنون حدود ۲ سال از آن تاریخ می‌گذرد و ارزش حقوقی پاداش ۱۹۲ میلیونی بنده متاسفانه یک سوم شده است !!! و بدتر و ناعادلانه تر از همه هم اینکه ۲۱ درصد پاداش را به بقیه پرداخت کرده اند اما هنوز برای بنده شدیدا محتاج و نیازمند و مشکل دار حتی یک ریال هم واریز نکرده اند ، درحالی‌که حتی ۶ ماه حقوق آخر قبل از بازنشستگی ام هم به علت اشتباه خود مسوولین مربوطه اکنون ۲ سال است که در دیون رفته و هرگز پرداخت نشده است و خواهشمندم که حقوق مسلم بنده را با خسارات و دیرکردهای تورمی آن در ۲ سال گذشته حتما پرداخت کنید .. لطفا صدای بنده شدیدا مظلوم واقع شده را به مسوولین عادل و با وجدان و محترم برسانید تا هرچه سریعتر ترتیب اثر فرمایند. 《 با سپاس از حسن نیت شما 》
بازنشسته فرهنگی
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
مابقی پاداشون رو یکجا واریز کنید ما بااین ۲۰ درصد چکار کنیم آخه
دیگه هیچ ارزشی نداره بعد از یک سال و دو ماه
به فکر ما هم باشید ماخیلی مشکلات داریم خدا رو خوش نمیاد
مجید
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
این چه عدالتیه که حقوق نیروهای مسلح ۲۰ درصد ولی بقیه جاها نهصد هزار و پنج درصد باشه چرا همه را یکنواخت اضافه نمیکنند