صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 02
کد خبر: ۱۵۷۲۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

ثبت نام فروش فوری سایپا امروز ۱۱ آبان ۱۴۰۱+ لینک و نحوه ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی

امروز ثبت نام فروش فوری ۶ محصول سایپا از امروز ۱۱ آبان ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و متقاضیان ثبت نام خودرو‌های سایپا بدون قرعه کشی و با موعد تحویل سه ماهه می‌توانند به سایت سایپا مراجعه نمایند در ادامه این خبر شرایط ثبت نام خودور‌های سایپا بدون قرعه کشی، لینک و نحوه ثبت نام سایپا، قیمت خودرو‌های سایپا و قیمت خودرو‌های سایپا در فروش فوری ویژه آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ دور جدید فروش فوری محصولات سایپا از امروز 11 آبان 1401 آغاز می شود.فروش فوری محصولات سایپا بدون قرعه کشی  از ساعت ۱۱ صبح امروز 11 آبان 1401 به صورت اینترنتی آغاز خواهد شد. متقاضیان ثبت نام خودرو های سایپا در آبان 1401 برای کسب اطلاعات بیشتر در باره لینک ثبت نام خودرو های سایپا، قیمت سایپا، شرایط ثبت نام سایپا و ... با راهبرد معاصر همراه شوند.

در طرح فروش فوری و وفوق العاده عادی، فروش محصولات بدون محدودیت قرعه کشی تا تکمیل ظرفیت برای ثبت نام ادامه خواهد داشت و طرح فروش برای خودرو‌های طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت جهت پیش ثبت نام فعال است.

 

ثبت نام فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی امروز 11 آبان 1401

 دور جدید فروش فوری محصولات شرکت سایپا امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ فعال خواهد شد. این بخشنامه از ساعت ۱۱ امروز اجرا خواهد شد.

در این دوره محصولات خانواده کوئیک ،خودرو شاهین و ۱۵۱ عرضه می شود. گفتنی است،محدودیت هرکد ملی یک دستگاه در تمامی روش های فروش اعمال خواهد شد.

 

قیمت خودرو های سایپا در فروش فوری آبان 1401

 

موعد تحویل خودرو های سایپا

6 محصول عرضه شده سایپا در فروش فوری بدون قرعه کشی با موعد تحویل سه ماهه عرضه شده است.

 

خودرو های عرضه شده سایپا در فروش فوری

گروه خودروسازی سایپا از طریق سامانه فروش اینترنتی این شرکت 6 محصول شاهین، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک. آر با گیربکس اتوماتیک با موعد تحویل 30 روزه و کوییک. آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و سایپا 151، با موعد تحویل 90 روزه تا تکمیل ظرفیت محصولات ثبت نام می‌کند.

 

شرایط عمومی بخشنامه ثبت نام سایپا

محدودیت کد ملی برای ثبت نام‌ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است).
حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم هستند.
امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد.
متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت‌های خودروساز نداشته باشد.
شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می‌شود الزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست (شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.
شماره تلفن همراه اعلام شده باید متعلق به شخص متقاضی باشد.
کد پستی متقاضی ثبت نام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری باید از یک استان باشند. بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی، امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نیست.
مشتریان محترم باید پس از کارکرد ۱۰۰۰ کیلومتر و حداکثر ۵ ماه از تاریخ تحویل خودرو برای انجام سرویس اولیه به نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا مراجعه کنند.
ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نیست.
چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام تا تحویل خودرو، مشخص شود اطلاعات متقاضی ناصحیح بوده و یا ناقض شرایط بخشنامه است، ثبت نام متقاضی کان لم یکن خواهد شد.
در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی‌مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی (آپشن) بر روی خودرو شود و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه تکمیل وجه مربوطه صادر خواهد شد. پ
با توجه به دستورالعمل‌های صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروز رسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری موارد ذیل متذکر می‌شود:
الف) در صورتیکه مشتری در سامانه شماره گذاری فاقد اطلاعات فردی و سکونتی بوده و یا بیشتر از یک سال از آخرین تاریخ بروز رسانی اطلاعات فردی و نشانی محل سکونت آن در سامانه شماره گذاری گذشته باشد، مشتری محترم باید با مراجعه به سامانه سخا (که در سایت اینترنتی نشانی آن موجود است) نسبت به بروز رسانی و یا ثبت آخرین اطلاعات خود اقدام کرده و پس از تأیید توسط اداره پست تصویر نشانی ثبت شده در سامانه سخا را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل دهد.

ب) در صورتیکه مشتری دارای برگه احراز سکونت باشد باید حتماً برگه مذکور را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل دهد در غیر این صورت عواقب ناشی از آن بر عهده مشتری خواهد بود.

لازم به ذکر است تا زمانی که برگه احراز سکونت توسط مشتری به نمایندگی ارائه نشود و یا اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری به درستی ارائه نشده باشد، شماره پذیرش مشتری وارد مرحله تخصیص نخواهد شد و فاکتور نمی‌شود و عواقب ناشی از عدم فرآیند مذکور بر عهده مشتری خواهد بود همچنین علاوه بر اینکه سود تأخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو نیز دریافت خواهد شد.

لینک ثبت نام سایپا ویژه آبان1401

متقاضیان ثبت نام خودرو های سایپا جهت ثبت نام فروش فوری سایپا در طرح بدون قرعه کشی و همچنین بررسی مشخصات محصولات این گروه خودروسازی به سایت سایپا به نشانی  saipacorp.com مراجعه کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سکینه خواجه لو
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
گروه صنعتی سازمان نسبت به ایران خودرو کیفیت بهتری دلرد