صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۲۵ - ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 05
کد خبر: ۱۵۷۷۲۹

تایید مدارک رتبه بندی معلمان 526 هزار معلم

بر اساس اخبار رتبه بندی معلمان به گفته سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش مدیران مدارس مدارک 526 هزار معلم را تأیید کرده اند.

به گزارش راهبرد معاصر سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان تا فردا فرصت بارگذاری مدارک و مستندات خود را در سامانه رتبه‌بندی دارند، گفت: هیأت‌های ممیزه در مناطق و شهرستان‌ها از فردا کار خود را آغاز می‌کنند.
صادق ستاری‌فرد سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس به آخرین وضعیت فرایند رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و گفت: تاکنون 781 هزار معلم مدارک و مستندات خود را در سامانه رتبه‌بندی معلمان ثبت و نهایی کردند و برای سایر معلمان نیز تا فردا فرصت مجدد گذاشته‌ایم که مدارک و مستندات خود را تأیید کنند.
وی ادامه داد: مدیران مدارس از هفته پیش فرایند بررسی مستندات و مدارک معلمان را آغاز کردند که تاکنون مدارک و مستندات 526 هزار معلم بررسی و تأیید شده است.
ستاری‌فرد با بیان اینکه ارزیابان حرفه‌ای نیز کار خود را آغاز کرده‌اند، گفت: هیأت‌های ممیزه نیز از فردا فرایند تعیین و تأیید رتبه معلمانی که فرایند ثبت مدارک و مستندات آنها توسط مدیر مدرسه نهایی شده است و ارزیابان حرفه‌ای آنها را تأیید کرده‌اند، آغاز می‌کنند./کانال بزرگ فرهنگیان

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: