صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۱۴ - ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 07
کد خبر: ۱۵۸۰۹۷

ترکیب تیم ملی در دقیقه نود / انتخاب سخت کی روش از بین علی کریمی و میلاد سرلک!

از بین علی کریمی و میلاد سرلک یک بازیکن در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قرار خواهد گرفت. تیم ملی فوتبال ایران یکی از تیم‌های است که در جام جهانی ۲۰۲۲ به میدان خواهد رفت.

به گزارش راهبرد معاصر، ایران در گروه دوم با تیم های انگلیس، ولز و آمریکا همگروه اس و در نخستین دیدار خود به مصاف انگلیس خواهد رفت.

کارلوس کی روش هنوز فهرست نهایی تیم را اعلام نکرده است. به نظر می رسد که باتوجه به حریفان ایران در جام جهانی هدف نخست کی روش بازی دفاعی و گل نخوردن است و به همین خاطر تیم نیاز به هافبک های انرژیک و پرتلاش دارد.

تیم ملی فوتبال ایران با دو هافبک دفاعی به میدان خواهد رفت. به نظر می رسد که انتخاب های اصلی کی روش برای هافبک دفاعی احمد نوراللهی و سعید عزت اللهی باشند. از طرف دیگر قرار گرفتن امید ابراهیمی در فهرست نهایی تا حدود زیادی قطعی است و تیم به یک هافبک دفاعی دیگر نیاز دارد که از بین علی کریمی و میلاد سرلک انتخاب خواهد شد.

کریمی در لیگ ترکیه فصل خوبی را پشت سرنگذاشت اما طبق اعلام رسانه های ترکیه ای او به اردوی تیم ملی دعوت شده است و با این شرایط به نظر می رسد که میلاد سرلک شانس کمی برای حضور در جام جهانی دارد البته سرلک در پرسپولیس وضعیت بسیار خوبی داشته است و از بازیکنان کلیدی تیم بوده است اما باید دید که کارلوس کی روش در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت/ ساناپرس

نظر شما