صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۸:۲۲
  • چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
  • Wednesday 26 April 2023
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 08
کد خبر: ۱۵۸۳۰۲

فرمانده مرزبانی کشور: امنیت و آرامش در مرز‌ها حاکم است

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: امروز امنیت و آرامش خاصی در مرز‌های کشور حاکم است.

به گزارش راهبرد معاصر، سردار احمدعلی گودرزی در نشست با فرماندهان و معاونان مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با قدردانی از تلاش های مرزبانان در تأمین امنیت مرزهای جنوب شرق کشور، گفت: به فضل الهی و لطف خداوند متعال و برکت حضور مرزبانان غیور ایران اسلامی، در استان پهناور و مهم سیستان و بلوچستان امنیت خوبی برقرار است.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقدامات انجام شده در مرزهای استان در حوزه برق رسانی به یگان های مرزی، افزود: با تلاش و کوشش مرزبانی و انتظامی استان وضعیت امنیت مرزها پایدار و از نظر اقتصادی رونق خوبی ایجاد شده است و امروز امنیت و آرامش خاصی در مرزهای کشور حاکم بوده که جای شکرگزاری از خداوند متعال را دارد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تعامل مرزنشینان با مرزبانان، اظهار کرد: وحدت و همدلی رمز پیروزی ایران اسلامی است؛ هوشیاری، وحدت و همدلی نیاز همیشگی ما برای مقابله با توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی بوده و دشمنان قادر نخواهند بود در اراده پولادین ملت ایران خللی ایجاد کنند.

سردار گودرزی در ادامه لباس مقدس سربازی را بسیار مقدس و قابل احترام دانست و گفت: شما سربازان و فرماندهان خستگی ناپذیر مرزبانی در حقیقت سربازان آقا امام زمان (عج) هستید و دعای امام سجاد (ع) در وصف مرزبانان بدرقه راهتان باد.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با اشاره به انگیزه غیر قابل وصف مرزبانان در تأمین امنیت مرزها، خاطرنشان کرد: نجیب ترین سربازان، سربازان ایران اسلامی هستند که با کمترین امکانات، بالاترین امنیت را برای هموطنان خود در سراسر کشور تولید می کنند./  فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: