صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۰:۰۶
  • چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱
  • Wednesday 09 November 2022
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 09
کد خبر: ۱۵۸۴۷۴

پرسپولیس و رادوشوویچ به توافق رسیدند

نمایندگان باشگاه پرسپولیس و دروازه‌بان کروات پیشین این باشگاه، در جلسه رسیدگی به پرونده اختلاف خود در دادگاه داوری ورزش (CAS) شرکت کرده و در جریان این جلسه بر سر رقم مطالبات و نحوه پرداخت آن به توافق رسیدند.

به گزارش راهبرد معاصر، جلسه رسیدگی دادگاه عالی ورزش درباره پرونده بوژیدار رادوشویچ و باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

در نشست امروز، داوران دادگاه داوری ورزش بنا به رسم معمول ابتدا از طرفین دعوی خواستند تا حد امکان برای رسیدن به یک توافق همه جانبه با یکدیگر توافق کنند. بر همین اساس گفت‌وگو بین نمایندگان دو طرف انجام و منجر به نتیجه شد.

به این ترتیب دو طرف بر سر پرداخت رقم ۸۵۰ هزار یورو از سوی باشگاه پرسپولیس توافق کردند که کمتر از رقم ذکرشده در رای فیفا است. باشگاه پرسپولیس برای پرداخت این ۸۵۰ هزار یورو در چهار قسط از ۱۵ ژانویه ۲۰۲۳(۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۱) تا نهم نوامبر۲۰۲۳(۱۸ آبان‌ ۱۴۰۲) متعهد شد.

باشگاه پرسپولیس اعلام کردکه با توافق امروز، چند مزیت نیز برای سرخ‌پوشان پایتخت حاصل شده است. بر این اساس، در وهله اول با احتساب عدم پرداخت سود سالیانه ۵ درصدی و عودت بخشی از رقم پرداختی ۵۵ هزار فرانکی، رقمی در حدود ۱۰۰ هزار یورو صرفه جویی خواهد شد. همچنین پرسپولیس زمان کافی در اختیار دارد تا ظرف یک سال آینده نسبت به پرداخت مرحله به مرحله مبلغ اقدام کند. ضمن اینکه در زمان اقدام برای دریافت مجوز حرفه‌ای، این پرونده مشکل‌ساز نخواهد شد./ ایرنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: