صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۰۱ - ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 21
کد خبر: ۱۵۸۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
ثبت کارت سوخت المثنی

آخرین مهلت ثبت نام کارت سوخت خودرو

مهلت ثبت نام کارت سوخت خودرو و موتور سیکلت پس از تمدید مجدد آغاز شد و مالکان خودرو و موتور سیکلت یک روز برای ثبت کارت سوخت المثنی یا تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت مهلت دارند.
به گزارش راهبرد معاصر؛ مهلت ثبت نام کارت سوخت خودرو و المثنی از 8 اردیبهشت 98 برای مدت محدود آغاز شد و پس از پایان ثبت نام استفاده از کارت سوخت الزامی خواهد بود.
 
 
خبر قبلی/ سال 97؛ سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به مهلت ثبت نام کارت سوخت المثنی خودرو و موتور سیکلت با تاکید بر این‌که این مهلت تمدید نخواهد شد، گفت: متقاضیان تا ساعت ٢٤ فردا مهلت دارند برای ثبت‌نام اقدام کنند.
 
وی افزود: طبق آخرین آمار، تاکنون دو میلیون و ٦٠٠هزار نفر برای ثبت‌نام کارت سوخت المثنی یا کارت سوخت بانکی اقدام کرده و ثبت‌نام موفق داشته‌اند که از این تعداد، ٤٠٠ هزار نفر به‌صورت حضوری مراجعه و ثبت‌نام کردند.
 
به گفته سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، زمان الزام استفاده از کارت سوخت هنوز مشخص نیست.
 
بر اساس این گزارش، مالکان خودرو یا موتورسیکلتی که فاقد کارت سوخت هستند تا یکم دی‌ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.mob.gov.ir، اپلیکیشن خدمات دولت همراه و کد دستوری #۴* و خودروهای عمومی و دولتی نیز به دفاتر پلیس ۱۰+ برای ثبت درخواست کارت سوخت خود مراجعه کنند.
 
ثبت نام کارت سوخت المثنی و فرایند تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت برای جلوگیری از قاچاق سوخت اعم از بنزین و گازوئیل آغاز شد و هنوز خبری از افزایش قیمت بنزین نیست. با وجود رد احتمال افزایش قیمت بنزین از طرف برخی نمایندگان مجلس، منابعی در دولت از سهمیه بندی و دو نرخی شدن بتزین و گازوئیل در سال ۹۸ خبر داده اند.
 
مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سجاد ویسی
۰۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
اینجانب حسن مهر دانش خودروی پر اد خریدم مدل 82 میباشد که هنوز ما لک قبلی بنام سجاد ویسی میباشد وفقط قولنامه دا م ازمحل نمایشکاه عرفان و کارت سوختم را ندادن آیا توسط مالک قبلی گرفته شده یا نه باید چکار کنم
کریم محدی
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
کارت سوخت ندارم تو سایت نمی توانم ثبت ونام کنم
ولی محمدی
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
برایه ثپت نام کارت سوخت موتورسیکلت