صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۵:۱۰
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۸ - ۱۸ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 09
کد خبر: ۱۵۸۸۱

کالدرون به پرسپولیسی‌ها رودست زد

مسئولان باشگاه پرسپولیس با اتفاقات عجیبی طی روزهای گذشته مواجه شدند.

به گزارش راهبرد معاصر ، در روز‌های ابتدایی ورود گابریل کالدرون سرمربی جدید پرسپولیس، اظهارنظری از جانب او مطرح شد که با صحبت‌های خودش در اولین و تنها مصاحبه مطبوعاتی، کاملا متفاوت بود.

این طور اعلام شد که کالدرون برای تقویت خط حمله تیمش به دنبال جذب ایگور سرگیف مهاجم ازبک است تا سهمیه آسیایی را نیز پر کند. حتی این موضوع توسط یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه در یک برنامه تلویزیونی نیز مطرح شد که باشگاه قرار است یک مهاجم خوب آسیایی برای تیم جذب کند.

 

با این حال کالدرون در مصاحبه خود رسما گفت: «نظر مثبتی روی جذب مهاجم ازبکستانی ندارم.» با این جمله، مشخص شد سفارش خرید سرگیف از کادرفنی به مدیریت داده نشده و ماجرا از جای دیگری، آب می‌خورد.

گویا کالدرون در پی جذب حداقل دو بازیکن خارجی در سطح اروپا برای پرسپولیس است. بازیکنانی که با باشگاه نیز به لحاظ مالی کنار بیایند، اما از آنجا که خودش در فوتبال آسیا کار کرده، می‌داند فوتبال ازبکستان به لحاظ فنی قوی‌تر از فوتبال ایران نیست و جذب مهاجم ازبک نیز، تاثیری بر روند کار تیمش نمی‌گذارد.

به هر حال مسئولان باشگاه مجبور شدند باتوجه به مصاحبه کالدرون، نام ایگور سرگیف را از لیست خود خارج کنند تا این پروژه عجیب که سرمربی تیم از آن بی خبر بود، بدون سر و صدا و جنجال به اتمام برسد.

منبع : خبر ورزشی

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: