صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۲۷
  • سه‌شنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۱
  • Tuesday 22 November 2022
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۶ - ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 15
کد خبر: ۱۵۹۳۷۱

مخبر: رفع مشکلات مزمن اقتصادی از اولویت‌های اصلی دولت است

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهتمام جدی دولت برای توسعه کشور و ارتقای وضعیت معیشتی مردم به خصوص اقشار کم درآمد، اصلاح و رفع مشکلات مزمن اقتصادی کشور را از اولویت‌های اصلی دولت برشمرد.

به گزارش راهبرد معاصر، محمد مخبر در ادامه سفر خود به قم عصر سه شنبه با آیت الله العظمی مکارم شیرازی دیدار و گزارشی از اقدامات انجام شده دولت و برنامه‌های آتی ارائه کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به حمایت‌های دشمنان از جریانات و آشوب های اخیر در کشور، گفت: به لطف خدا و با درایت و بصیرت مردم، توطئه دشمنان راه به جایی پیدا نکرده و خدشه ای به نظام اسلامی وارد نخواهد شد و این مسائل ما را از مسیر توسعه و پیشرفت کشور منحرف نخواهد کرد.

مخبر، اصلاح و رفع مشکلات مزمن اقتصادی کشور را از اولویت‌های اصلی دولت برشمرد و افزود: دولت برنامه ریزی‌های دقیقی برای بهبود عملکرد بانک‌ها، مهار تورم، افزایش سرمایه‌گذاری، اشتغالزایی، توسعه ترانزیت و تولید مسکن دارد و اعتبارات مناسبی را برای اجرای این برنامه‌های پیش‌بینی کرده است.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین ارتباط با روحانیت و استفاده از رهنمودهای مراجع تقلید را از رویکردهای جدی دولت خواند و افزود: دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور نگاه ویژه‌ای نسبت به نظرات راهگشای روحانیت، حوزه و به ویژه مراجع عظام تقلید دارد و از دریافت رهنمودها استقبال می‌کند.

آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی نیز در ابتدا بابت گزارش امیدبخش معاون اول رئیس جمهور تشکر کردند و در ادامه سوالات و دغدغه‌های خود را در خصوص برخی مسائل اقتصادی کشور مطرح کردند که معاون اول رئیس جمهور نیز درباره آنها توضیحاتی ارائه داد./ ایرنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: