صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 20
کد خبر: ۱۶۰۰۳۱
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

تعیین تکلیف صدور احکام رتبه بندی معلمان تا امشب + نحوه واریز وجوه رتبه‌ بندی و ترمیم حقوق‌ها + مهلت ادارات

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی را در باره صدور احکام رتبه بندی معلمان و نحوه واریز مبالغ جدید ارائه کرد.

به گزارش راهبرد معاصر سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از صدور حکم رتبه بندی معلمان ۷۱۵ هزار معلم برای دریافت «مزایای رتبه آموزشیار معلم» تا دقایقی قبل خبر داد و تاکید کرد که امور اداری مناطق و شهرستان‌های آموزش و پرورش تا ساعت ۱۸ امروز فرصت دارند نسبت به صدور حکم مذکور برای افراد باقی‌مانده اقدام کنند.

صادق ستاری‌فرد   با بیان اینکه امور اداری مناطق و شهرستان‌های آموزش و پرورش تا ساعت ۱۸ امروز فرصت دارند نسبت به صدور حکم رتبه‌بندی معلمان جهت دریافت «مزایای رتبه آموزشیار معلم» اقدام کنند.

وی افزود: قرار است در این مرحله و برای آبان ماه، حکم آموزشیار معلم را برای همه معلمان صادر کنیم. بعد از صدور این احکام یعنی بلافاصله از فردا صبح، صدور احکام قطعی را آغاز می‌کنیم.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام اینکه تا ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه امروز حکم آموزشیار معلم برای ۷۱۵ هزار نفر و حکم ترمیم حقوق برای ۹۰۰ هزار نفر از پرسنل صادر شده است اظهار کرد: هر دو افزایش، با همراهی و همکاری سازمان برنامه و بودجه در همین ماه پرداخت می‌شود.

ستاری‌فرد باردیگر تاکید کرد که امور اداری مناطق حتما تا ساعت ۱۸ امروز نسبت به باقی مانده صدور احکام و ترمیم حقوق اقدام کنند. امروز صدور احکام بسته و برای خزانه ارسال می‌شود تا با همکاری سازمان برنامه و بودجه در این ماه هم ترمیم حقوق و هم مزایای آموزشیار معلم برای مشمولان پرداخت شود.

وی همچنین از تلاش‌های شبانه‌روزی همکارانش در روزهای اخیر برای صدور احکام معلمان قدردانی کرد./ایسنا

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
رضا
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
لطفا تا قبل از ساعت ۱۸ فکری به حال انتقالی ها هم داشته باشین
من تا ۳۱ شهریور ۴۰۰ انتقال موقت بودم و از اول مهر ۴۰۰ برگشتم استان خودم الان نه استان خودم برام حکم می زنه نه استان قبلی
ناشناس
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
نیروهای خدماتی و سرایداران هم حقوقشون خیلی ناچیزه و کارشون خیلی زیاده مگه زیر مجموعه آموزش و پرورش نیستن چرا رسیدگی نمیکنید مگه اونا زن و بچه ندارن تو این گرونیا زندگی نمیکنن ؟؟؟
ناشناس
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
چرا حرفی از باز نشستگان تسست، ایا شامل انها هم می شود
احسانی فر
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
چرا برای بازنشستگان 1401 حکم رتبه بندی نزدن که این واریز ی های جدید شامل حال ما بشود لطفاً مسولین وزارت پاسخ بدهند
شهناز
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
سلام چرااحکام رتبه بندی برای بازنشستگان ۱۴۰۰ که شامل اونا هم میشه اجرانمیشه؟؟
احمد
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
فعلا این ماه هم جز حقوق جزیی مثل ماه قبل به بازنشسته ها دادن تا الان که چیز اضافه ای ندیدیم در ضمن یک هفته پیش اعلام کردید تا ۷۲ ساعت آینده احکام رتبه و ترمیم صادر میشن و یک هفته گذشت وهنوز ۷۲ساعت نیومده
امیر
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
خسته نباشید ، ممنون
محمد
۰۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
کاش شش ماه ۱۴۰۰ به دیون نرفته باشه
حسن
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
بیچاره ها خسته شدن از بس که وعده دادن!!! تازه رتبه یک رو زدن ؟!!! حتما رتبه های بعدی رو سال‌های آینده میخوان بزنن علی برکت الله
م پ
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
خسته نباشید ممنون ومنتظر واریز هستیم
موسوی
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
ننیدانم نیروهای خدماتی چه گناهبی کردن که کار چند نفرخدماتی را انجتم میدن ولی مورد بی مهری قراردارن
معلم
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
سلام علیکم خسته نباشید مال 1400 را هم این ماه میدن اگه همشو جمع کنن بدن که خیلی خوب میشه. خدا کنه همش را بدن؟ خيلي بی پولی کشیدیم خدا بخیر کند عاقبتمان را!؟؟
م ح
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
سلام درمورد معلمین بازنشسته هم که درسامانه رتبه بندی اقدام نموده نیز برابر مصوبه مجلس رسیدگی تا از احکام آن بهر ه مند شوند تشکر.