صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۷:۲۱
  • سه‌شنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۱
  • Tuesday 29 November 2022
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 21
کد خبر: ۱۶۰۱۹۸

سلبریتی‌‌هایی که برای اغتشاش کد دادند مورد بغض و نفرت مردم هستند

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بهشتی گفت: در حوادث اخیر سلبریتی‌هایی که در فضای رسانه ای برای اغتشاش کد می‌دادند مورد بغض و نفرت مردم هستند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ابوالفضل غفارپور دبیر واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: در حوادث اخیر تلاش های بی وقفه و دست پا زدن های استکبار را شاهد هستیم، اخیرا می‌بینیم که دشمن از پوشش خود خارج شده و خباثت خود را بیش از قبل نشان داده است.

 

وی افزود: دشمنان علنا سعی در ایجاد ناآرامی و آشوب و بهم زدن نظم عمومی و در نهایت کند کردن چرخه پیشرفت کشور دارد، مشخص است که دشمن وارد فاز جدیدی از تقابل و شرارت شده است و با اسلحه کشی و ترور به دنبال رسیده به اهداف شوم خود است.

 

این فعال دانشجویی تاکید کرد: طبیعتا این اقدام دشمن نشان دهنده آن است که دشمنان نتوانستند مردم را با جریان فتنه و آشوب همراه کند چرا که این ناآرامی ها از دل ملت نجوشیده که بخواهد همراهی مردم را با خود داشته باشد.

 

وی افزود: آنچه واضح است خط دهی و راهبری جریان فتنه توسط عناصر داخلی و خارجی ضدملت ایران که به دنبال تحقق هدف امریکا و اسرائیل یعنی تجزیه و نابودی ایران است.

 

غفار پور اضافه کرد:‌ پیشتر نیز دشمنان با علامت هایشان از برنامه ریزی و بهانه جویی برای این شورش خبر داده بودند. از نقاشی یکی از سران فتنه ۸۸ تا کد دادن سلبریتی های نمک نشناس با پوشش به رنگ هایی عجیب و ناهمگون و زمزمه هایی درباره انقلاب زنان ، همه به اغتشاشات اخیر اشاره داشت.

 

وی افزود: اتاق فکر دشمن اینبار برای نتیجه گرفتن، زنان را محور اغتشاشات قرار داد و آنان را وارد ورطه آشوب و ناامنی کرد. این اقدام از طرفی هوشمندانه است چرا که با برخورد با زن خاطی بسیار سخت تر است و از طرفی این اقدام بسیار ناجوانمردانه و از روی بی غیرتی است چرا که زن محور کانون خانواده است و روحیه وی متناسب با فضای خشونت و خشم نیست و این باعث آسیب به زن می‌شود.

 

غفار پور گفت:‌ اغتشاشگران سعی داشتند تا فضای اغتشاشات را به آخر آبان ماه پیوند بزنند که با حادثه حرم حضرت احمدبن‌موسی شاهچراغ علیه السلام، خون شهدای مظلوم حرم احساسات وغیرت مردم را به اوج قلیان و جوشش رساند. ملت غیور ایران با آمدن به خیابان ها و اعلام برائت از شورشیان و آشوبگران مانع تحقق این خواسته دشمن شدند.

 

وی تاکید کرد: در نهایت دشمن برای زنده کردن آتش شورش و ناآرامی مجبور به فعالیت مسلحانه و ترور به صورت علنی شد، اظهارات اخیر جان بولتون نیز نشان میداد که قرار است در مرحله آخر دشمن اقدام به کشتار علنی بزند.

 

این فعال دانشجویی افزود: دشمنان ایران در فتنه اخیر انرژی زیادی گذاشتند و از رسانه های عبری عربی غربی گرفته تا جریان های تجزیه طلب و سلبریتی های داخلی و خارجی برای رسیدن به هدف خود استفاده کرد. دشمنان ملت در طی این ۵۰ ۶۰ روز بی در برابر مردم بی آبروتر از گذشته شدند و بسیاری از مهره های داخلی و خارجی شان را از دست دادند و مشخصا جبران این خسارت ها برای استکبار بسیار سخت و زمانبر خواهد بود.

 

غفارپور گفت: بسیاری از سلبریتی‌هایی که زیر سایه جمهوری اسلامی پیشرفت کردند و نمک نشناسی به خرج دادند، مردم آن‌ها را دیدند و شناختند. در جریان این فتنه از مسئولین توقع می‌رفت در شرایط غبار آلود فتنه به جای سکوت به میدان تبیین وارد شوند و آگاه سازی کنند تا این آشوب ها طولانی نشود و به مردم خسارت نرسد و کشور سریع‌تر به شرایط عادی برگرد.

 

وی در ادامه تاکید کرد: اوایل فتنه عده ای از قشر به اصطلاح دانشگاهی و نخبگانی اقتدار پلیس را زیر سوال برده و شروع به تئوری پردازی کردند، این توجیهات و تطهیرها حتی به فضای فحاشی نیز رسید، همین که این افراد در کمال وقاحت علیه نظام می‌توانید حرف بزنید برای اثبات وجود آزادی در جمهوری اسلامی کفایت می‌کند.

 

وی افزود: مردم عزیز ایران قطعا رفتار اغتشاش‌گران را به یاد خواهند داشت و این ظلم آن‌ها در تاریخ ثبت خواهد شد. مردم فهیم ایران به خوبی متوجه غرض دشمنان هستند و خواستار آنند که هر چه سریعتر با شورشیان و کسانی که دیگران را به اغتشاش و سرارت ترغیب میکردند برخورد سریع و قاطع شود تا اراذل داخلی و خارجی سودای جرئت فتنه انگیزی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سر نپرورانند.

 

وی تاکید کرد: سلبریتی هایی که در فضای رسانه ای داخل و خارج برای اغتشاش کد می‌دادند، مسئولینی که تعلل کردند و آن دسته از دانشگاهیان و چهره های سیاسی که سکوت کردند یا لجاجت ورزیدند بدون شک مورد بغض و نفرت مردم شریف ایران هستند.

 

غفارپور در پایان گفت: قوه قضائیه نیز با حمایت مردم بدون هیچ تسامح و اغماض و در چارچوب قانون با جنایتکاران فتنه برخورد کند و آن ها را به سزای اعمالشان برساند./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: