صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - 2022 November 22
کد خبر: ۱۶۰۳۴۴

حمله مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که فلسطینی‌ها در اطراف شهرهای «جنین» و «نابلس» نظامیان صهیونیست را به رگبار بسته‌اند.

به گزارش راهبرد معاصر، «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین خبر داد که صبح امروز (سه شنبه) نظامیان صهیونیست را در حومه شهرهای جنین و نابلس هدف قرار داده است.

 

به نوشته وبگاه فلسطین الیوم، سرایا القدس در این باره گفت که نظامیان صهیونیست صبح امروز وارد شهرک «عنزا» در جنوب شهر «جنین» شدند و نیروهای مقاومت به مقابله با آن‌ها پرداخته و بارانی از گلوله را به سوی آن‌ها شلیک کردند.

 

این گروه مقاومت همچنین خبر داد که نیروهای فلسطینی نظامیان رژیم اشغالگر قدس را در مجاورت ایستگاه ایست و بازرسی «بیت فوریک» در نزدیکی نابلس هدف قرار دادند. فلسطینی‌ها همچنین صهیونیست‌ها را در اطراف اردوگاه «بلاطه» در نزدیکی همان منطقه به گلوله بسته‌اند. 

 

از میزان تلفات احتمالی نظامیان صهیونیست خبری منتشر نشده است؛ اما تعداد حملات فلسطینی‌ها در ماههای گذشته به قدری افزایش یافته که مقامات صهیونیستی به شکل علنی بیم و هراس خود را از اینکه کنترل کرانه باختری را از دست بدهند، ابراز می‌کنند.

 

در این راستا وبسایت i۲۴NEWS در خبری نوشته است که مجاهدان فلسطینی در ماه اکتبر (ماه گذشته میلادی) در مجموع با انواع ابزارها از سنگ گرفته تا سلاح گرم ۹۱۶ بار نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست را هدف قرار داده‌اند.

 

طبق این گزارش، این حملات شامل تیراندازی با سلاح گرم، پرتاب سنگ و کوکتل مولوتوف و دیگر انواع عملیات‌ها می‌شود.

 

«احمد المدلل» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز شب گذشت با اشاره به اینکه مقاومت اراده قوی برای تداوم درگیری با رژیم اشغالگر و توسعه ابزارهای رزمی آن وجود دارد، تأکید کرد که مقاومت همه گزینه‌ها را برای مقابله با دشمن روی میز دارد و این حق مقاومت است و هرگز از مسیر خود برای دفاع از سرزمین، ملت و مقدسات آن بازنخواهد گشت./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: