صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - 2022 November 24
کد خبر: ۱۶۰۶۱۲

آیت‌الله رئیسی:مهم‌ترین مولفه قدرت ایران مردم تربیت یافته با فرهنگ ایثار هستند

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مولفه قدرت در نظام و کشور جوانان و فرهنگ ایثار است و دلیل اینکه دشمنان در این ۴۳ سال علیرغم همه توطئه‌ها در مقابل جمهوری اسلامی موفق نشدند، حضور مردمی است که اساس حضور آنها در میدان اندیشه و انگیزه مردم است و باید تلاش کرد که این اندیشه و انگیزه همچنان بماند و ارتقا پیدا کند.

به گزارش راهبرد معاصر آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در ادامه بازدیدهای میدانی از شهرستان‌های استان تهران، در جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر گفت: سفر ما به اسلامشهر باید زودتر انجام می‌شد، اما این به معنای آن نبود که کار در اینجا متوقف مانده باشد و گام‌های خوبی در اسلامشهر برای رفع مشکلات برداشته شده است.
رئیس جمهور مردم اسلامشهر را مردمانی متدین و وفادار به ارزش‌های انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: شاهد صدق این مدعا ۱۰۰۰ شهید و تعداد زیادی جانباز و ایثارگری هستند که مردم این منطقه تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.
دکتر رئیسی حفظ روحیه ایثارگری و انسجام را از مسائل اصلی اسلامشهر و دیگر مناطق کشور دانست و اظهار داشت: داشته‌های فرهنگی از بزرگترین سرمایه‌های ما هستند که پرچمداران توجه به این سرمایه ائمه محترم جمعه، مسئولین فرهنگی، معلمان، اساتید، موسسات فرهنگی و عموم خانواده‌ها هستند.
رئیس جمهور تصریح کرد: شهدای ما که تربیت یافتگان همین فرهنگ هستند پایه قدرت و اقتدار ما هستند و امروز مسیر اقتدارآفرینی از سوی همین مردم و جوانانی دنبال می‌شود که به تبعیت از فرهنگ ایثار حاضر هستند مسئولیت بپذیرند و خطرپذیرند؛ جوانانی که در مواجهه با دشمن به هیچ عنوان میدان را خالی نمی‌کنند.
آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مولفه قدرت در نظام و کشور همین جوانان و همین فرهنگ است و دلیل اینکه دشمنان در این ۴۳ سال علیرغم همه توطئه‌ها موفق نشدند، دلیلش حضور مردمی است که اساس حضور آنها در میدان فرهنگ، باورها، اعتقادات، اندیشه و انگیزه مردم است و باید تلاش کرد که این اندیشه و انگیزه همچنان بماند و ارتقا پیدا کند./پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: