صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 10
کد خبر: ۱۶۳۰۳۸

گروه عرین‌الاسود فلسطین: زمان اعلام بسیج عمومی است

گروه مقاومت عرین الاسود فلسطین، ضمن برعهده گرفتن دو عملیات تیراندازی علیه صهیونیست‌ها در روز جمعه و برگزاری یک رژه نظامی، اعلام بسیج عمومی کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، گروه‌ مقاومت «عرین الاسود» (بیشه شیران) در کرانه باختری با صدور بیانیه‌ای بر تداوم مسیر مقاومت تاکید کرد. در این بیانیه آمده است: تا آخرین نیروی مقاومت، آخرین سرباز و آخرین گلوله، تفنگ را بر زمین نخواهیم گذاشت.

 

عرین الاسود در ادامه، مسئولیت دو عملیات تیراندازی در روز جمعه به سوی ایست‌های بازرسی حواره و بیت فوریک را برعهده گرفت.‌

 

این گروه مقاومتی در ادامه خطاب به رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «به اشغالگر می‌گوییم ما در عرین الاسود، منتظریم اشتباهی مرتکب شوید که ان‌شاءالله برای شما هزینه زیادی دارد. به شما می‌گوییم متوهم هستید که فکر می‌کنید می‌توانید مقاومت را به پایان برسانید و این وهم را به مردم خود با امنیت کاذب منتقل کرده‌‌اید. شما دقیقاً می‌دانید که ما چه می‌گوییم. به شما می‌گوییم کشتار و جنایت بیشتر که ان‌شاءالله به شما باز می‌گردد، چگونه است و توهم امنیت شما نیز فروخواهد ریخت».

 

این گروه مقاومت در ادامه اعلام کرد که زمان بسیج عمومی فرا رسیده و دیگر «هر تفنگ آزادی که مقصد خود را بداند یک ارتش کامل است و هر رزمنده مقاومتی که مسیر خود را بشناسد یک ارتش کامل است، هزاران تفنگ [دشمن] هر چقدر هم باشد، در مقابل انقلاب مردم ما ناچیز است. ای مردم فلسطین در جبل النار، جنین، قدس، الخلیل، رام الله، سلفیت و طولکرم، قیام کنید علیه استبداد قیام کنید».

 

عرین الاسود، همچنین رزمندگان سایر گروه‌های مقاومتی را به هوشیاری کامل دعوت کرد و ادامه داد: با دست روی ماشه در آماده‌باش کامل باشید، ما با خون و گلوله به زبانی که فقط این دشمن می‌فهمد با آن‌ها گفت‌وگو خواهیم کرد. 

 

این در حالی است که شامگاه جمعه، ده‌ها نفر از نیروهای عرین الاسود ۴۰ روز پس از شهادت رهبر خود، «ودیح الحوح» و تعدادی از رزمندگان مقاومت، یک رژه نظامی در منطقه «باب الساحه» در شهرک قدیمی در نابلس برگزار کردند./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: