صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۹:۲۳
  • سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Tuesday 14 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۰ - ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 11
کد خبر: ۱۶۳۳۷۵

رونمایی از شیائومی Watch S ۲

شیائومی از نسل جدید ساعت‌های هوشمند Watch S ۲ رونمایی کرد.

به گزارش راهبرد معاصر شیائومی ابتدا تصمیم داشت سری شیائومی ۱۳ را در تاریخ یکم دسامبر (۱۰ آذر) در کنار محصولات دیگری مثل ساعت هوشمند و هدفون بی‌سیم جدید خود به نمایش بگذارد؛ اما رویداد مذکور به‌احترام درگذشت جیانگ زمین، رئیس‌جمهور سابق و دبیرکل حزب کمونیست این کشور به‌تعویق افتاد. حال سرانجام روز موعود فرارسیده و این شرکت محصولات تازه نفس خود را رونمایی کرده است.

شیائومی امروز ساعت هوشمند جدید خود را با نام Xiaomi Watch S۲ معرفی کرد. این ساعت عضو بعدی سری ساعت‌های شیائومی است که می‌تواند تا ۱۲ روز عمر باتری داشته باشد. Watch ۲ ویژگی‌های از قبیل نظارت بر اکسیژن و استرس را دراختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

شیائومی واچ S۲ طراحی دایره‌ای نسل گذشته را حفظ کرده، بااین‌حال، حاشیه‌های آن کاهش یافته‌اند تا دستگاه ظریف‌تر به نظر برسد. درضمن هیچ تاج دیجیتالی برای آن تعبیه نشده، اما دو دکمه در سمت راست کیس وجود دارد. این محصول در دو اندازه ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری عرضه می‌شود. در مدل اول شاهد استفاده از نمایشگر ۱٫۳۴ اینچی امولد هستیم، اما نسخه‌ی بزرگ‌تر از صفحه‌نمایش ۱٫۴۷ اینچی استفاده می‌کند.

از سوی دیگر، شاهد اضافه شدن حسگر‌های جدیدی به واچ S۲ هستیم. اکنون بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی در محصول جدید شیائومی قرار گرفته که کاربران می‌توانند به کمک آن‌ها تحرکات فیزیکی/باشگاه خبرنگاران

نظر شما