صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۱:۰۱
  • پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
  • Thursday 11 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۷ - ۲۳ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 14
کد خبر: ۱۶۳۳۸

هدف از کنترل بلیت مسافران مترو چیست؟

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران هدف از کنترل بلیت مسافران مترو را بیان کرد.

به گزارش راهبرد معاصر ، اوایل اردیبهشت ماه بود که نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران ضمن اعلام نرخ بلیت مترو در سال 98 از اجرای طرحی خبر داد که بر اساس آن بلیت مسافران مترو به صورت رندومی کنترل می‌شود.

 

وی در توضیح اجرای این امر اعلام کرد که کرایه اخذ شده از مسافر صرفا جهت استفاده از مترو برای حداکثر مدت زمان لازم برای طولانی ترین سفر یعنی 2 ساعت پس از ثبت ورود به ایستگاه است بنابراین بلیت مسافران درطول سفر کنترل می‌شود و در صورت طولانی شدن مدت زمان سفر بیش از دو ساعت، مسافر باید دوباره نسبت به تهیه بلیت یا پرداخت از طریق کارت بلیت اقدام کند.

 

با گذشت چند ماه از طرح این موضوع خبری از هدف و روند اجرای آن نشد اما فرنوش نوبخت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراین باره اظهار کرد: این اقدام برای حذف افرادی که تنها هدفشان از حضور در مترو سفر نیست اجرا شده است تا با حذف افراد اضافه محیط آرام تری را برای مسافران ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر این طرح به صورت رندم در بین مسافران اجرا می‌شود.

منبع : فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: