صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 13
کد خبر: ۱۶۳۶۳۳

رقابت باورنکردنی دوقلوهای استقلال برای بازی مقابل پرسپولیس

با مصدومیت عارف غلامی و دور ماندن مدافع محبوب سرمربی استقلال از تمرینات گفته می‌شود یکی از دوقلوهای استقلال در خط دفاعی جای او را خواهد گرفت.

به گزارش راهبرد معاصر؛ در اخبار مربوط به مصدومان تیم استقلال عنوان شد که شاید عارف غلامی تا روز بازی با دربی به آمادگی صددرصد نرسد و یا فرصت کافی برای ایجاد هماهنگی با ترکیب تیم در فاصله کم باقیمانده تا دیدار مقابل پرسپولیس برای او ایجاد نشود.

 

در روزهای گذشته و در دو دیدار دوستانه اخیر استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان و ملوان سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به تناوب در کادر دفاعی تیم استقلال کنار رافائل سیلوا بازی کردند. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند در دیدار استقلال مقابل فولاد (در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر جاری) و دوری چندین ماهه سیاوش یزدانی از ترکیب اصلی استقلال (از زمستان سال گذشته تاکنون) که در هیچ دیدار رسمی به میدان نرفته، این روزها رقابت سنگین و شدیدی بین دوقلوهای سرباز استقلال به وجود آمده است. دو بازیکنی که تقریبا یک سال پیش به دلیل مشمولیت خدمت سربازی اردوی تیم استقلال را ترک کرده و راهی بندر انزلی شدند تا خدمت سربازی شان را در ملوان سپری کنند.

 

یزدانی و مرادمند در لیگ بیستم

نگاهی به تصاویر منتشر شده است از تمرینات روزهای گذشته و اخبار رسیده از اردوی این تیم این موضوع را کاملاً مشخص می‌کند، این دو نفر برای حضور در دیدار دربی رقابت سنگینی در روزهای گذشته با یکدیگر داشته اند. قطعاً حضور در مصاف مقابل پرسپولیس برای هر یک از این دو بازیکن که ماه‌هاست یا خیلی کم بازی کرده اند و یا اصلا به میدان نرفته اند از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

لازم به ذکر است؛ عارف غلامی مدافع سابق تیم استقلال هم در این روزها به طور اختصاصی و با سفارش ساپینتو به شدت مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی است تا هر طور شده خودش در دربی به میدان برود.

 

یادآور می‌شود؛ عارف غلامی با وجود عدم حضور چند روزه در تمرینات و غیبت در بازی مقابل فولاد (به دلیل تنبیه انضباطی) بلافاصله بعد از بخشیده شدن به ترکیب اصلی استقلال برگشت و در دیدار مقابل ذوب آهن در هفته نهم به طور ثابت برای استقلال به میدان رفت./ خبرورزشی

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: